اردوگاه «درحاشیه» کم هزینه نبود



اردوگاه درحاشیه کم هزینه نبود

 

مدیر تولید مجموعه‌ی «در حاشیه» درباره‌ی اینکه که آیا این سریال طنز در سری جدید ساخت نیز با فشارهایی روبه‌رو بوده است؟ اظهار کرد: در سری جدید با توجه به اینکه جلساتی با حضور نویسندگان سریال و نمایندگانی از قوه قضاییه و سازمان زندان‌ها داشته‌ایم، همچنین با توجه به اینکه خط مشی مشخص شده است، قصه روند خود را طی می‌کند.

ابوالفضل نصیر ،‌ درباره‌ی متن مجموعه‌ی «در حاشیه» نیز توضیح داد: متن‌های این مجموعه زمانی که آماده می‌شود یکسری اصلاحات باید روی آنها انجام شود و تا زمانی که سازمان صداوسیما آنها را تایید کند، کمی زمان می‌برد اما در مجموع تا به امروز بیش از هفت قسمت کار شده است و کارمان روند خوبی داشته و اگر همینطور پیش برود تا پایان ماه صفر ساخت «در حاشیه» تمام می‌شود.

نصیر در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود در پاسخ به این پرسش که آیا در سری جدید از استرس کاری برای ساخت این مجموعه کاسته شده است، یادآور شد: در سری اول به خاطر حواشی که پیش آمد و جبهه‌گیری‌هایی که صورت گرفت، ناچار شدیم با 26 قسمت فاز اول را به اتمام برسانیم. ما یک بیمارستان کامل ساختیم، آن را تجهیز کرده و بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی را در آن به کار بردیم که حتی خود آقای وزیر متعجب بود که اینها از کجا آمده است. ما هزینه زیادی کرده بودیم و به هر حال باید واقعیت یک بیمارستان را نشان می‌دادیم. متاسفانه هزینه هنگفتی در آنجا صرف شد که بدون استفاده ماند و بزرگترین لطمه را به این پروژه زد. به دلیل اینکه قسمت اعظم بودجه در سری اول صرف شد. مجددا یک اردوگاه ساخته شد که این هم کم هزینه نبود ولی به هر حال باید دستمان باز باشد. اما با کمی فشار،‌ کمی در منگنه بودن‌، کارمان را به هر طریقی که شده به روز رساندیم و نگذاشتیم عقب بیفتد. این قصه در قالب طنز در حال حاضر روند خود را طی می‌کند تا روی آنتن بیاید. حال اگر بعدها حر ف و حدیثی پیش بیاید سازمان خودش دفاعیات را انجام می‌دهد.

نصیر همچنین به بخشی از لوکیشن در حاشیه که مربوط به حیات هواخوری زندانیان می‌شود‌، اشاره کرد و گفت: برای همه بخش‌های لوکیشن اردوگاه زحمت کشیده شده است و به دست آوردن آنها مفت نبوده است. تمام اینها هزینه برده و ما با فشار و آبروداری خودمان را حفظ کرده‌ایم.

ابوالفضل نصیر در ادامه تعداد قسمت‌های مجموعه در حاشیه را 30 قسمت خواند و گفت: اگر روند کار به همین شکل پیش برود تا پایان صفر ساخت این مجموعه به پایان می‌رسد و در زمان پخش دیگر دغدغه آماده سازی نخواهیم داشت.

 

اخبارفرهنگی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------