حواشی خواننده رپی که دست رد به سینه مهرجویی زد!



اخبار,اخبار فرهنگی,یاسر بختیاری

همانطور که می دانید مهرجویی قصد داشت از زوج بهرام رادان و یاسر بختیاری برای این دو نقش بهره ببرد اما اخبار تازه و متفاوت حاکی از آن است که یاس هم مثل چاوشی و رادان قید حضور در جدیدترین اثر مهرجویی را زده است.

این روزها بیش از هر زمان دیگری بحث و شایعه در مورد ساخت «سنتوری 2» شنیده می شود. حواشی ساخت سنتوری 2 از جایی آغاز شد که داریوش مهرجویی در مصاحبه ای اعلام کرد به دلیل رقم بالای درخواستی محسن چاوشی از همکاری با او منصرف شده و قصد دارد از خواننده دیگری در این فیلم استفاده کند.


چند هفته بعد، بهرام رادان هم در گفتگویی اعلام کرد قصد ندارد در سنتوری 2 بازی کند و نظراتش را در نامه ای کتبی به داریوش مهرجویی اعلام کرده است. این یعنی زوج اصلی این فیلم یعنی چاوشی و رادان که تا حد زیادی در موفقیت سری اول سنتوری سهیم بوده اند، دیگر گدر کنار مهرجویی نیستند و او باید فکر جدیدی برای بازیگران فیلم خود بکند.


این اما پایان کار نبود و مدتی است شایعه حضور یاسر بختیاری (یاس) رپر مشهور ایرانی در سنتوری 2 در رسانه ها دست به دست می شود. ظاهرا در فیلمنامه سنتوری 2 علی سنتوری در آسایشگاه ترک اعتیاد تحت درمان است و دوست رپر او به سراغش می رود تا به او کمک کند دوباره به اوج برسد.


همانطور که می دانید مهرجویی قصد داشت از زوج بهرام رادان و یاسر بختیاری برای این دو نقش بهره ببرد اما اخبار تازه و متفاوت حاکی از آن است که یاس هم مثل چاوشی و رادان قید حضور در جدیدترین اثر مهرجویی را زده است.


یاسر بختیاری که از شناخته شده ترین رپرهای حال حاضر کشور است پیش از این در چند گفتگوی مطبوعاتی اعلام کرده بود که قصد حضور در عالم سینما را ندارد و ترجیح می دهد موسیقی را به صورت حرفه ای دنبال کند و تمام تمرکز خود را روی این هنر بگذارد اما خبر رد شدن او توسط مهرجویی با عدم علاقه یاس به بازیگری در تضاد بود.


این خبر از سوی نزدیکان داریوش مهرجویی طوری بیان شده بود که گویا یاس به بازیگری علاقمند بوده اما آقای کارگردان او را مستعد بازیگری تشخیص نداده است! یاس ماجرا را اینطور بیان می کند: «چند روز پیش یکی از دوستانم به نام محمد علیپور صفحه ای از یک مجله برای من ارسال کرد که در آن نوشته شده بود آقای مهرجویی بازی من را برای سنتوری 2 تایید نکرده و مرا رد است.»


یاسر بختیاری ادامه می دهد: «نمی دانم این بی انصافی از سمت کسی است که خبر را منتقل کرده یا آقای مهرجویی؛ ولی این خبر از هر طریقی نقل شده، نهایت بی انصافی و کم لطفی است. قضیه از این قرار است که بهرام رادان با من تماس گرفت و گفت باید در مورد مسئله ای با هم صحبت کنیم. در نهایت در یکی از روزهایی که بهرام مشغول بازی در فیلم عصر یخبندان بود، سر صحنه این فیلم سینمایی یکدیگر را ملاقات کردیم و بهرام مسئله سنتوری 2 را مطرح کرد و قرار شد یک روز به اتفاق هم آقای مهرجویی را ملاقات کنیم. این اتفاق افتاد و ما یکدیگر را دیدیم اما در آن دیدار نه تستی دادم، نه پذیرفتم در این پروژه حضور داشته باشم و نه حتی با فیلمنامه ایشان موافق بودم!


مضمون این فیلمنامه و همچنین نام شخصیت ها و ماجراهایی که در این فیلمنامه عنوان شده، هیچ ارتباطی به رپ فارسی و فراز و نشیب هایی که در طول همه این سال ها داشته ایم، ندارد.»
یاس با اشاره به اینکه در جلسه اش با مهرجویی حتی یک کلمه هم در مورد فیل صحبت نکرده اند ادامه می دهد: «من برای آقای مهرجویی به عنوان یک پیشکسوت احترام خاصی قائلم اما این احترام دلیل بر این نمی شود که ایشان خودشان یکطرفه شخصی را تایید یا تکذیب کنند. نمی دانم روال کار اهالی سینما به چه صورتی است اما فکر می کنم در اولین قدم باید بازیکر با فیلمنامه ارتباط برقرار کند که همانطور که گفتم من با فیلمنامه سنتوری 2 ارتباط برقرار نکردم.»


یاسر بختیاری با اشاره به اینکه علاقه ای به بازیگری ندارد، می گوید: «شاید این حرف من از سوی عده ای حمل بر خودستایی شود اما تا امروز بیش از 10 فیلم سینمایی به من پیشنهاد شده ولی ترجیحم این است در حیطه ای فعالیت کنم که عاشقش هستم و آن هم چیزی نیست جز موسیقی! به همین دلیل هم تا امروز حتی یک بار هم خودم را در زمینه بازیگری و سینما محک نزده ام که ببینم آیا در این زمینه استعداد دارم یا خیر.»


یاس که یکی از محبوب ترین خواننده های رپ کشورمان است در ایان می گوید: «در آخر امیدوارم کسانی که مطلب می نویسند به درجه ای از درک بنویسند که مطلبی را یکطرفه چاپ نکنند.»
اخبار فرهنگی - هفته نامه تماشاگران امروز، سیمرغ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------