آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مهران مدیری هنوز از تُرک ها جلوتر است



مهران مدیری هنوز از تُرک ها جلوتر است

استقبال ایرانیان از سریال های ترکیه ای باعث شده طرفداران این سریال ها در داخل کشور صفحه هایی برای حمایت از آنها در «فیس بوک» ایجاد کنند. در حالی که این اتفاق قبلا فقط برای سریال های ایرانی می افتاد.

استقبال ایرانیان از سریال های ترکیه ای باعث شده طرفداران این سریال ها در داخل کشور صفحه هایی برای حمایت از آنها در «فیس بوک» ایجاد کنند. در حالی که این اتفاق قبلا فقط برای سریال های ایرانی می افتاد. با سر زدن به این صفحه ها میزان محبوبیت سریال های ترکیه ای در مقایسه با سریال های ایرانی را بررسی کردیم و متوجه شدیم که با وجود موج عظیمی که سریال های ترکیه ای راه انداخته اند، همچنان «قهوه تلخ» خودمان محبوب ترین سریال در فیس بودک است.

1. قهوه تلخ
قهوه تلخ رکورد لایک های همه سریال های ایرانی و ترکیه ای را زده و با اینکه دو سال از پخش آن می گذرد، طرفداران آن همچنان فعال هستند به طوری که آخرین پست آن ماه پیش گذاشته شده. در این صفحه علاوه بر عکس ها و دیالوگ های خنده دار این سریال، اخبار مربوط به شخص «مهران مدیری» و سریال جدیدش «شوخی کردم» هم وجوددارد.

 

مهران مدیری,قهوه تلخ,فیلم قهوه تلخ

  لایک: 115,128

2. عمر گل لاله
ظاهرا ایرانی ها سریال «عمر گل لاله» را بیشتر از بقیه سریال های ترکیه ای می بینند. مسئول پیج تقریبا ماهی یک بار خلاصه چند قسمت آینده را می نویسد. انگار در اواسط سریال شخصیت «یشیم» می میرد و به همین دلیل اینطور که در کامنت ها آمده، بعضی ها دیگر اینس ریال را دنبال نمی کنند و فقط از طریق پیج آن را پیگیری می کنند.

لایک: 51,808

3. حریم سلطان
حریم سلطان عظیم ترین و پرخرج ترین پروژه تاریخی ترکیه به حساب می آید. طراحی صحنه و باس این سریال که رنگ و لعاب زیادی دارد، یکی از دلایلی است که باعث شده سومین سریال پربیننده با معیارهای اعضای فیس بوک شود. بیشترین پست هایی که در این صفحه دیده می شود، عکس های بازیگران بدون گریم این سریال با لباس های معمولی است.

لایک: 36,293

4. کوزی گونی

  کوزی گونی,سریال کوزی گونی

 زمان زیادی از شروع سریال کوزی گونی نمی گذرد. این سریال چند ماه پیش روی آنتن رفته اما در همین زمان کم طرفداران زیادی پیدا کرده و توانسته جایگاه چهارمین سریال پربیننده ترکیه ای را بگیرد. این سریال داستان دو برادر است که یکی از آنها مظلوم است ودیگری شرور. آنها با همه علاقه ای که به هم دارند سر مسائلی با یکدیگر قهر می کنند.

لایک: 34,418

5. از بوسه تا عشق
آنقدر به روز بودن این پیج ها برای صاحبانشان جدی شده که برایش درخواست نیرو هم می کنند! در صفحه سریال «از بوسه تا عشق» دنبال یک ادمین تازه نفس برای یکی از پیج های سریال «عمر گل لاله» می گردند با این مضمون: «یک ادمین فعال برای فن پیج سریال عمر گل لاله نیازمندیم. کسانی که می تونن فعال و خلاصه نویس باشن به آدرس خود پیج پیام بدن!»

لایک: 28,886

6. شمیم عشق
با اینکهس ریال «شمیم عشق» جزو پربیننده ترین سریال های ترکیه ای در فیس بوک است اما بعضی از مخاطبان آن از اشتباهات و سوتی های آن ناراحت هستند. یکی از اعضای پیج در کامنتی نوشته: «من اگر تفنگ چنار را داشتم یک گلوله درمخ کارگردان خالی می کردم که تا این حد مردم را احمق فرض کرده و نتایج پلیسی را زیر سوال می برد!»

لایک: 20,281

7. پژمان

پژمان,سریال پژمان,عکس سریال پژمان

 سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت با لایک هایی که گرفته، دومین سریال پربیننده تلویزیون ایران و هفتمین سریال در بین سریال های ترکیه ای و ایرانی از نگاه کاربران فیس بوک است. با این حساب اولین و آخرین لیست هفت سریال پربیننده آثاری ایرانی هستند. این مسئله نشان می دهد هنوز هم می توان امیدوار بود که مخاطبان به سریال های داخلی کشیده شوند...روزنامه هفت صبح/ برترین ها

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------