حضور همزمان مهران مدیری و هدیه تهرانی در یک نمایش عاشقانه!



اخبار,اخبار فرهنگی,مهران مدیری

ایفای نقش مهران مدیری و هدیه تهرانی در یک نمایش عاشقانه!

تالار وحدت در تابستان فصل جاری قرار است پذیرای نمایشی عاشقانه با حضور بازیگران چهره سینما، تئاتر و تلویزیون همچون مهران مدیری و هدیه تهرانی شود.
قرار است تالار وحدت بعد از پایان اجرای نمایش «مثل ماه برای آسمان» به کارگردانی کوروش زارعی، میزبان اثری تئاتر به کارگردانی مریم جلالیان شود. جلالیان قصد دارد نمایشی عاشقانه را برگرفته از داستان‌های عاشقانه سینمای ایران و جهان روی صحنه ببرد.


این اثر نمایشی نوشته خسرو نقیبی فیلمنامه‌نویس و منتقد سینمای ایران است.
قرار است حدود ۱۰ بازیگر در داستان‌های عاشقانه سینمای ایران و جهان بر صحنه تالار وحدت به ایفای نقش بپردازند. نکته قابل توجه، گروه بازیگری این اثر نمایشی است که چهره‌هایی چون مهران مدیری، هدیه تهرانی، فرهاد اصلانی و بهناز جعفری از جمله بازیگران حاضر در این نمایش هستند.


مهران مدیری در دهه ۶۰ و ۷۰ در نمایش‌های «سیمرغ» و «هملت» قطب‌الدین صادقی در مقام بازیگر روی صحنه رفت. وی طی ۲ دهه گذشته فعالیت خود را روی کارگردانی و بازی در مجموعه‌های طنز تصویری همچون «ساعت خوش»، «پاورچین»، «مرد هزار چهره» و «در حاشیه» کرده است.


هدیه تهرانی در سال ۸۷ طراحی صحنه نمایش «یرما» به کارگردانی رضا گوران را عهده‌دار بود و تجربه بازیگری در پروژه‌های متعدد سینمایی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. فرهاد اصلانی و بهناز جعفری نیز از جمله بازیگران مطرح و تأثیرگذار تئاتر ایران هستند که تجربه‌های موفقی در عرصه بازیگری سینما را هم پشت‌سر گذاشته‌اند.
اخبار فرهنگی و هنری - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------