خانه 59 میلیون دلاری «تام کروز» برای فروش



اخبار فرهنگی - خانه 59 میلیون دلاری «تام کروز» برای فروش

«تام کروز» بازیگر سرشناس هالیوودی، امارت 10 هزار فوت‌مکعبی خود را به قیمت 59 میلیون دلار به فروش می‌رساند.

خانه‌ای 10 هزار فوت‌مکعبی واقع در امارت 298 هکتاری متعلق به تام کروز هنرپیشه معروف «عملیات غیرممکن» از سوی بنگاه معاملات بین‌المللی «ساتبی» به معرض فروش گذاشته شده است.
 
ارزش این امارت که در سال 1994 ساخته شده، 59 میلیون دلار تخمین زده شده است. خانه کروز چهارخواب، شش حمام و دستشویی، کتابخانه و باشگاه ورزشی، یک اتاق بازی و زمین ورزشی دارد.
 
در کنار این بنا، خانه‌ای سه خوابه به مساحت 1600 فوت‌مکعب ویژه میهمانان واقع شده است. امارت تام کروز با جنگ‌های ملی همسایه است. ملک این بازیگر مشهور 12 دقیقه با تلوراید کلورادو و 10 دقیقه با فرودگاه محلی این منطقه فاصله دارد.
 
تام کروز تاکنون سه بار نامزد جایزه اسکار شده و ده‌ها جایزه مهم دیگر از جمله سه جایزه «گلدن گلوب» را به دست آورده است. وی با بازی در فیلم «تاپ گان» (۱۹۸۶) به شهرت جهانی رسید و از آن پس، بیش از دو دهه است که همچنان فعالانه در فیلم‌های گوناگون حاضر می‌شود.
 
وی در سال 2012 به عنوان پردرآمدترین بازیگر هالیوود انتخاب شد و تاکنون 14 فیلم او موفق به فروش بیش از 100 میلیون دلار در سینماهای آمریکا و 21 فیلم با بازی او بیش از 200 میلیون دلار در سینماهای جهان فروخته‌اند.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , تام کروز

 

اخبار فرهنگی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------