«سوءتفاهم» شده است/ امیدوارم به تلویزیون برگردم



اخبار فرهنگی - «سوءتفاهم» شده است/ امیدوارم به تلویزیون برگردم

حمید لبخنده که مدت‌هاست قصد دارد فیلم سینمایی «سوءتفاهم» را کارگردانی کند اعلام کرد هنوز شرایط ساخت فراهم نشده است.

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم سینمایی  سوء تفاهم

 

حمید لبخنده کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه هنوز مشخص نیست چه زمانی فیلم سینمایی «سوء تفاهم» را جلوی دوربین می رود، گفت: در حال حاضر تلاش می‌کنم شرایط را برای ساخت این فیلم سینمایی فراهم کنم اما همچنان درگیر برخی از کارها هستم و نمی توانم بگویم که دقیقا چه زمانی می توانم فیلم را کلید بزنم.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مند است دوباره دست به ساخت سریال های جدید در تلویزیون بزند، بیان کرد: امیدوارم در فصل تازه مدیران تلویزیون دیگر مجبور نباشیم دوباره خود را از نو ثابت کنیم و شرایطی فراهم شود که بتوانیم سریال های مناسبی تولید کنیم.

لبخنده که در کارنامه کاری خود ساخت سریال های به یادماندنی چون «در قلب من» و «در پناه تو» را دارد، گفت: یک پروژه داستانی در حوزه سریال دارم که در ژانر سریال هایی است که تا امروز کار کرده ام. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا این پروژه را با تلویزیون مطرح کنم و آن را جلوی دوربین ببرم. اصغر عبداللهی نگارش این سریال را برعهده داشته است.

فیلم سینمایی «سوء تفاهم» قرار بود زمستان سال گذشته جلوی دوربین برود. با توجه به اینکه داستان درباره جوان هایی بین 18 تا 22 ساله بود، لبخنده قصد نداشت از بازیگران شناخته شده سینمای ایران استفاده کند چرا که اکثر بازیگران مطرح سینمای ایران 30 سال به بالا بودند.

 

اخبار فرهنگی - سينماخبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------