دلتنگی پرویز پرستویی برای بهروز وثوقی، ناصر ملک‌مطیعی و نعمت حقیقی در روز تولد مسعود کیمیایی



پرویز پرستویی ظهر امروز با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش تولد «مسعود کیمیایی» را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، پرویز پرستویی که هم اکنون مشغول بازی در جدیدترین فیلم سینمایی مسعود کیمیایی، یعنی «قاتل اهلی» است، با انتشار یادداشتی به همراه عکس کیمیایی، تولد این کارگردان را تبریک گفت.

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,پرویز پرستویی

 
پرویز پرستویی متن زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرده است:
«امروز تولد استاد مسعود کیمیایی، خالق آثاری چون قیصر، داش آکل، گوزن‌ها، خاک و... است. به اعتقاد من، کسی {است} که نگاه به بازیگری را در سینما تغییر داد و فیلمسازی {است} که با آثارش موج نویی در سینما ایجاد کرد و سبک خاصی از سینما به نام خود به ثبت رساند.

امسال با تمام وجودم خوشحالم که تجربه جدیدی با ایشان دارم. تمام لحظات که از دور و نزدیک نگاهش می‌کنم یاد تیم‌شان زنده‌یاد نعمت حقیقی، اسفندیار منفردزاده و بازیگر محبوبم بهروز وثوقی می‌افتم. به قول اصغر فرهادی عزیز که می‌گفت من سینما را از گدار یاد نگرفتم، از مسعود کیمیایی‌ها یاد گرفتم. بله چه درست گفتند ایشان.

جا دارد که بگویم کارهای آقای کیمیایی نگاه مرا هم به بازیگری عوض کرد. خلاصه آقای کیمیایی عزیز، درود بر شما. تولدتان مبارک و از خداوند خالق بهترین‌ها را برایتان آرزو دارم.

کاش امروز آقای نعمت حقیقی، اسفندیار منفردزاده، بهروز وثوقی و ناصر ملک‌مطیعی هم در کنارتان بودند و من دل سیر تماشایتان می‌کردم.»

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------