خبر بد برای فراستی، گشت ارشاد 2 مجوز گرفت+ تصویر



ساعد سهیلی بازیگر فیلم در اینستاگرام خود با زبان طعنه آمیز اعلام کرد خبر بد برای فراستی، گشت ارشاد 2 مجوز گرفت.

نزاع قلمی حمید فرخ نژاد و عوامل فیلم «گشت ارشاد» با مسعود فراستی کارشناس سینمایی تلویزیون ادامه دارد. این کشمکش زمانی اوج گرفت که رسانه ها فاش کردند که فراستی با ارائه گزارش منفی علیه گشت ارشاد به کمیسیون فرهنگی مجلس، نمایندگان را به متوقف ساختن نمایش آن تحریک کرده است. این بار پسر کارگردان فیلم در یادداشتی با اعلام این که فیلم گشت ارشاد 2 نیز مجوز ارشاد گرفت، با کنایه به فراستی گفته است که مبادا قلبش از شنیدن این خبر بگیرد و خوابش آشفته شود

ایران آنلاین / ساعد سهیلی پسر کارگردان گشت ارشاد نوشت: گشت ارشاد 2 مجوز نمایش گرفت و نوروز اکران میشه، مسعود فراستی قلبش نگیره صلوات.

پس از حمله اخیر محمدرضا گلزار به مسعود فراستی ساعد سهیلی بازیگر «گشت ۲» با اعلام خبر صدور پروانه نمایش گرفتن فیلم، با کنایه گفت، «فراستی به دردنخورترین آدم سینما نیست».

خبر حضور مسعود فراستی در کمیسیون فرهنگی مجلس و صحبت های او درباره فیلم «گشت ۲» جنجال های بسیاری به پا کرده بود. این منتقد جنجالی البته در چند وقت اخیر همواره خبرساز بوده است که آخرین آن به واکنش تند محمدرضا گلراز به نقدهای فراستی باز می گردد. گلزار فراستی را به دردنخورترین آدم سینمای ایران خوانده بود.

حالا پس از صدور پروانه نمایش فیلم «گشت ۲» ساعد سهیلی در یک پست اینستاگرامی نوشته است: «فراستی به دردنخورترین آدم سینما نیست… بی انصاف نباشید، اون خیلی ها رو به خنده انداخته و به نظرم گوگولی ترین و بانمک ترین آدم سینماست»

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,اخبار بازیگران

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------