توضیحات شهاب حسینی درباره بستری شدنش در بیمارستان



اخبار,اخبار فرهنگی ,شهاب حسینی

 

اخبار فرهنگی - شهاب حسینی: برای فشار عصبی بستری شدم

شهاب حسینی درباره اظهارنظر پزشکان درباره بستری شدنش گفت: اسپاسم عضله در ناحیه سینه و قلب باعث شد به بیمارستان بروم که البته دلیل آن هم فشار عصبی بود.

خبر بستری شدن شهاب حسینی در بیمارستان طی چند روز گذشته در صدر اخبار رسانه‌ها قرار داشت.اخباری که بعضا در فضای مجازی تبدیل به شایعه شد و حتی دلخوری خانواده این بازیگر را به دنبال داشت. طی چند روز گذشته اخبار مربوط به بستری شدن این بازیگر تنها ازطریق نزدیکان او منتشر می‌شد. اخباری که باعث شد به برخی شایعات دامن زده شود.

 

روز گذشته شهاب حسینی در گفت‌وگو با بانی فیلم برای اولین بار درباره دلیل اتفاقات رخ داده وبستری شدنش در بیمارستان صحبت کرد. او درباره دلیل اصلی بستری شدنش در بیمارستان گفت: «طی یکسال گذشته در شرایط سختی از نظر روحی و روانی بوده ودلیل عمده این شرایط سخت به غیر از مسائل کاری ناشی از ساخت اولین فیلم بلندم و مشکلات جانبی بود. بیماری خواهرم و پدر و مادرم مرا از نظر روحی خسته و عصبی کرده بود که در نهایت باعث شد در بیمارستان بستری شوم.»

او درباره اظهارنظر پزشکان درباره بستری شدنش گفت: «اسپاسم عضله در ناحیه سینه وقلب باعث شد به بیمارستان بروم که البته دلیل آن هم فشار عصبی بود. سه روز در بخش سی سی یو تحت نظر پزشکان بودم اما خدا را شکر الان وضعیتم خوب است.»

شهاب حسینی درخصوص وضعیت فعلی‌اش گفت: «تلاش می‌کنم به زندگی عادی برگردم. دوران نقاهت و پیگیری برای انجام تعهدات قبلی‌ام در حیطه سینما را همزمان پشت سر می‌گذارم. دوست ندارم وقفه‌ای در انجام تعهداتم به وجود بیاید. همین وقفه از نظر روحی من را اذیت می‌کند.»

این بازیگر ضمن تشکر از همه مردم و کسانی که طی این مدت جویای حالش بودند گفت: «واقعا از لطف مردم، دوستان و همکارانم سپاسگزارم و از صمیم قلب تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم محبت‌های این دوستان را در خوبی‌ها و خوشی‌ها جبران کنم و ازخدا می‌خواهم هیچ کس چنین شرایطی را تجربه نکند.»
اخبار فرهنگی - بانی فیلم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------