آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

«کلاه قرمزی 94» و حرف‌هايي که ايرج طهماسب نزد!



اخبار,اخبار فرهنگی ,کلاه قرمزی

 

اخبار فرهنگی - موضع مهربانانه مدیر شبکه دو در قبال خالقان عروسک پر شروشور
«کلاه قرمزی 94» و حرف‌هايي که ايرج طهماسب نزد!

با پایان برنامه نوروزی «کلاه قرمزی 93» و همچنین پخش دو سه ویژه برنامه، زمزمه‌ هایی مبنی بر شروط جدید سازندگان به گوش می‌ رسید که البته حمید مدرسی تهیه کننده پروژه اخیراً با صراحت آنها را رد کرد. با این حال حاشیه های تولید، گویا همراه همیشگی اخبار این عروسک شیطان و دوستان بازیگوش او هستند.

به گزارش «بانی فیلم »، به تازگی با رونمایی از پوستر برنامه ویژه جام جهانی کلاه قرمزی 93 که برای پخش در شبکه ویدئویی آماده شده، این شبهه ایجاد شد که سازندگان دوباره قصد دارند تلویزیون را تحت فشار قرار دهند. نوعی از جوسازی که پیش از این نیز در روزهای منتهی به ایام نوروز چند سال گذشته بارها شاهد آن بوده ایم. شیوه ای که اغلب هم نتیجه داده و سازندگان را به خواسته های مالی شان نزدیک کرده است. حتی چند روز پیش يكي از اعضاي این پروژه نیز در تماس با خبرنگار «بانی فیلم» از صحبت هایی خبر داد که ایرج طهماسب قصد دارد در همین باره مطرح کند و وعده داد او که این روزها در کانادا به سر می برد، بزودی به صورت تلفنی مواردی را در این زمینه بیان خواهد کرد. هر چند گویا در همین دو ـ سه روز اخیر توافقات هم حاصل شده و سازندگان فعلاً کوتاه آمده اند.


جالب آنکه در خبر ارسالی از سوی روابط عمومی شبکه دو، برای صحبتهای علی بخشی زاده مدیر شبکه دو درباره این برنامه از تیتر «مجوز ساخت کلاه قرمزی 94 صادر شد» استفاده شده که در نوع خود جالب است؛ چرا که اصولاً سازندگان این برنامه اغلب در اختلافات خود با تلویزیون نشان داده اند از موضع قدرت وارد می شوند و در واقع نیازی به «صدور مجوز» ندارند!


ساخت کلاه قرمزی 94، بدون مشکل؟
اما از لابه لای صحبتهای تازه مدیر شبکه دو نیز می توان نشانه هایی را از بروز احتمالی اختلافات تلویزیون با سازندگان مجموعه برنامه کلاه قرمزی حس کرد. به ویژه لحن مداراجویانه او که نشان از نیاز تلویزیون به این عروسک دارد.

 

حرفهای مدیر شبکه دو را در ادامه می خوانید: مدیر شبکه دو از صدور مجوز ساخت کلا‌ه‌قرمزی ۹4 خبر داد و گفت: ایرج طهماسب و همکارانش در حال تدارک ساخت مجموعه کلاه قرمزی برای پخش در نوروز سال آینده هستند. به گزارش روابط عمومی شبکه دو، علی بخشی زاده  گفت: عوامل سازنده مجموعه «کلاه قرمزی» بسیار زحمتکش هستند و سازمان هرگز نسبت به افراد پر تلاش و ساعی خود هیچ وقت ناسپاس نبوده، بنا بر این روز گذشته مجوز ساخت 30 قسمت مجموعه« کلاه قرمزی» را برای سال 94 صادر کردیم. وی افزود: این نوید را به مخاطبان خود می دهیم که کلاه قرمزی و دوستانش علاوه بر نوروز 94 در اعیاد و مناسبت های مذهبی و شاد نیز مهمان خانه مخاطبان خود می شود.


بخشی زاده با اشاره به پخش ویژه برنامه «کلاه قرمزی» برای مسابقات فوتبال جام‌جم جهانی گفت: در سری جدید این مجموعه یک قسمت ویژه تدارک دیده شده که پیش از برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی کشورمان و آرژانتین در جام جهانی 2014 از شبکه دو پخش می شود.

 

وی افزود: در حال حاضر 3 قسمت از سریال« کلاه قرمزی» 93 در شبکه موجود است که یک قسمت آن ویژه جام جهانی  و دو قسمت دیگر در مناسبت های نیمه شعبان و عید فطر از شبکه دو روی آنتن می روند. بخشی زاده گفت: خوشبختانه تیم همراه کلاه قرمزی آمادگی خود را برای تولید کلاه قرمزی جدید  اعلام کرده و این برنامه پر مخاطب به صورت ویژه تری سال آینده به تلویزیون برمی گردد.

اخبار فرهنگی - بانی فیلم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------