آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

توضیحات آرمان زرین‌کوب در مورد توقف پخش سریال ستایش 2



اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال ستایش 2

 

اخبار فرهنگی - تهیه کننده «ستایش»: به شایعات گوش ندهید

آرمان زرین‌کوب در گفت‌وگویی کوتاه درباره‌ی روند تولید فصل سوم مجموعه «ستایش» توضیح داد و خبر توقف پخش سریال «ستایش 2» به دلیل پایین بودن کیفیت آن را نادرست و شایعه خواند.

به گزارش ایسنا زرین‌کوب در پاسخ به اینکه قرار است داستان «ستایش 2» قرار است چند بخش دیگر ادامه داشته باشد؟ گفت: فصل دوم این مجموعه تا قسمت 70 ادامه دارد و پخش «ستایش 2» تا اواسط مرداد ماه به طول می‌انجامد.

او درباره ساخت فصل سوم مجموعه «ستایش» هم توضیح داد: دستور تولید فصل سوم «ستایش» از جانب شبکه صادر شده و با توجه به حساسیت مدیر محترم شبکه سه و مدیر محترم گروه فیلم و سریال درباره تولید مجموعه، جلسه‌ای برای سرعت در روند نگارش و تولید با من و نویسنده برگزار شد. فصل سوم شامل 30 قسمت دیگر می‌شود، یعنی فصل سوم در قسمت 100 تمام می‌شود.

زرین‌کوب درباره اینکه از نظر جذب مخاطب و طبق آمار تلویزیونی، «ستایش 2» چند درصد مخاطب دارد؟ گفت: «ستایش» از معدود مجموعه‌های هفتگی تلویزیون است، بیشتر مجموعه‌ها هر شب روی آنتن می‌روند. از نظر جذب مخاطب و میزان بیننده بین این دو نوع مجموعه تفاوت وجود دارد. طبق نظرسنجی تلویزیون «ستایش 2» 64 درصد بیننده دارد. این برای یک مجموعه هفتگی آمار قابل توجهی است و نشان می‌دهد مخاطبان تلویزیون فصل دوم این مجموعه را به دلیل داستان پرکشش و جذاب آن می‌پسندند.

داریوش ارجمند،‌ نرگس محمدی‌، مهدی سلوکی‌، سیما تیرانداز‌، حدیث میرامینی،‌ امیرمحمد زند‌، رامسین کبریتی بازیگران ستایش 2 هستند.

داستان «ستایش 2» به این شرح است:‌
22 سال از فرار ستایش و فرزندانش می‌گذرد؛ اینک هر سه با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می‌کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه از چنگ حشمت فردوس گریخته است. او حالا صاحب رستورانی در رودسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی‌کند سرنوشت یک بار دیگر او و حشمت فردوس را رو در روی هم قرار دهد.
اخبار فرهنگی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------