اسکارلت جوهانسون در نقشی شبیه زندگی اش!



اخبار,اخبار فرهنگی ,اسکارلت جوهانسون

 

اخبار فرهنگی - اسکارلت جوهانسون در نقشی شبیه زندگی اش!

فیلم سینمایی جدید برادران کوئن پر ستاره تر از همیشه در حال ساخت است.

فیلم سینمایی جدید برادران کوئن پر ستاره تر از همیشه در حال ساخت است. حالا خبر رسیده که دو بازیگر سرشناس دیگر هم به جمع بازیگران مشهور این فیلم اضافه می‌شوند.

 فیلم سینمایی جدید برادران کوئن پر ستاره تر از همیشه در حال ساخت است. حالا خبر رسیده که یک بازیگر سرشناس دیگر هم به جمع بازیگران مشهور این فیلم اضافه شده است. جاش برولین، چانینگ تاتوم، تیلدا سویینتون، جرج کلونی، رالف فینس و حالا اسکارلت جوهانسون. این بازیگر سرشناس در حال انجام مذاکرات نهایی با سازندگان «درود بر سزار» است.

نکته جالب در مورد اسکارلت جوهانسون این است که نقشش چندان با زندگی واقعی‌اش بیگانه نیست. او قرار است نقش بازیگری را بازی کند که در آستانه آغاز تولید فیلمش باردار می‌شود. در صورتی که جوهانسون در فیلم جدید برادران کوئن بازی کند خودش هم در این موقعیت قرار می‌گیرد، چرا که فیلمبرداری در فصل پاییز آغاز می‌شود. طبق آخرین پیش بینی‌ها نقش جوهانسون چندان نقش عظیمی نیست. چرا که با یک فیلم کمدی طرف هستیم که شخصیت‌ها کوتاه اما کلیدی نقش آفرینی می‌کنند و از مقابل مخاطبین می‌گذرند.

خبر دیگر مربوط به این پروژه حضور جونا هیل در آن است. بازیگر نامزد اسکار فیلم «گرگ وال استریت» که تابستان امسال با «22 جامپ استریت» به سینماها آمده باز هم همبازی چانینگ تاتومی می‌شود که با وی در فیلم اکران تابستانه امسالش همکار بوده است. البته هنوز مشخص نیست که این دو، در فیلم برادران کوئن هم سکانس مشترک دارند یا خیر. جزئیات نقش جونا هیل در این فیلم سینمایی فعلا مخفی است. حضور هیل در پروژه جدید برادران کوئن می‌تواند لیست کارگردانان بزرگی که با وی همکاری کرده‌اند را طولانی‌تر کند. او سابقه بازی در فیلم‌های مارتین اسکورسیزی، کویینتین تارنتینو، بنت میلر، شان لوی و... را دارد.

«درود بر سزار» داستان مردی به نام «ادی منیکس» است که شغل عجیبی دارد. او یک فیکسر یا به عبارت بهتر «کار درست کن» است. ادی که برای کمپانی های هالیوودی کار می‌کند وظیفه ای ندارد جز ماله کشیدن بر روی فسادهای بازیگران هالیوودی تا آنها و به طبعشان کمپانی‌ها وجهه خود را از دست ندهند و فیلم‌ها با اقبال مردم و خانواده ها مواجه شود.

اخبار فرهنگی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------