آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

ثریا حکمت: امثال من در سینما زیاد هستند (+عکس)



اخبار,ثریا حکمت

اخبار فرهنگی - ثریا حکمت: امثال من در سینما زیاد هستند (+عکس)

ثریا حکمت که تا چندی پیش مشکلات زندگی تاب تحمل را از او گرفته بود و تصمیم داشت در خیابان زندگی کند، این روزها وضعیت دیگری پیدا کرده و معتقد است: انگار یک مرده متحرک بودم که زنده شدم و احساس زندگی می‌کنم.

این بازیگر که به منظور قدردانی از تلاش ایسنا برای انعکاس مشکلاتش و تاثیر آن در تسریع بهبود شرایطش و همچنین برای تبریک روز خبرنگار، با گل و شیرینی در این خبرگزاری حاضر شده بود، گفت: آمدم از شما به نمایندگی از همه رسانه‌هایی که از من حمایت کردند، تشکر کنم. من تا هفته گذشته مرده بودم و امروز کاملا زنده‌ام و به زندگی امیدوار شدم.
 
وی افزود: برخی از هنرمندان به اظهارات من معترض شدند و گفته‌اند چرا آن زمان که ثریا حکمت پرکار بود و دستمزد زیاد می‌گرفت، چیزی نمی‌گفت؟! درحالیکه بیشترین دستمزدی که من تاکنون گرفته‌ام 800 هزار تومان برای فیلم «ماه‌پیشونی» بوده است.
 
این بازیگر با بیان اینکه بعد از ناامیدی از همه جا مشکلش را با خبرنگار ایسنا در میان گذاشته است، گفت: من تلاش زیادی کردم و به سراغ آدم‌های مختلفی رفتم اما اتفاقی نیافتاد.

وی با تشکر از مردم برای پیگیری مشکل‌اش اظهار کرد: از چهار گوشه دنیا به من زنگ زدند و به هر طریقی، می‌خواستند کمک کنند.
 
حکمت درباره قول‌هایی که از سوی مسئولان به او داده شده است، اظهار کرد: آقای ایوبی برخورد بسیار خوبی داشتند و قرار شد چهارشنبه شخصی از طرف ایشان در دفتر املاک حاضر شود تا با پرداخت 15 میلیون تومان بابت ودیعه، قرارداد خانه‌ام تمدید شود.
 
وی ادامه داد:برای دندان‌هایم هم اقدام کردم و آقای محمدی از دفتر وزیر ارشاد پیگیر پرداخت هزینه‌اش هستند.
 
حکمت با اشاره به هنرمندانی که پیگیر حال او بوده‌اند، گفت: آقای عزت الله انتظامی اولین کسی بودند که تماس گرفتند و آنقدر خوب هستند که دست و پایشان را می‌بوسم. بهاره رهنما هم لطف داشت و مرا به نمایش‌اش دعوت کرد و تقدیری از من داشت. در واقع بعد از 10 سال در میان مردم ظاهر شدم و به روی صحنه رفتم. حس بسیار خوبی که دیگر فراموش کرده بودم.
 
وی افزود: شاید مردم فکر می‌کردند من را در ظاهر بدی خواهند دید، درحالیکه به هر حال 35 سال در وادی هنر کار کردم و حرمت آن را نگاه می‌دارم.
 
این بازیگر با انتقاد از انجمن بازیگران خانه سینما گفت: همه زنگ زدند و پیگیر شدند، جز آنها و حتی حالی از من که عضوی از این انجمن هستم، نپرسیدند!
 
حکمت که در تحریریه سرویس هنری ایسنا حضور داشت، با تقدیر از رسانه‌هایی که مشکلاتش را بازتاب دادند، اظهار داشت: امثال من در سینما زیاد هستند، ما فراموش‌شدگان هستیم و حمایت شما رسانه‌ها می‌تواند ما را به زندگی بازگرداند.
 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ثریا حکمت

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ثریا حکمت

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ثریا حکمت

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ثریا حکمت

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ثریا حکمت

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ثریا حکمت

 اخبار فرهنگی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------