رضا رشیدپور جواب جواد یحیوی را داد!



اخبار فرهنگی - در صفحه شخصی اش در فیس بوک
رضا رشیدپور جواب جواد یحیوی را داد!

به دنبال برخی اظهارات جواد یحیوی مجری ممنوع الکار صداوسیما در مصاحبه درباره رضا رشیدپور، وی در صفحه شخصی فیسبوک خود، به اظهارات یحیوی پاسخ داد.

به گزارش شفاف، مجری برنامه عینک آفتابی در فیس بوک خود نوشت:

اخبار,اخبار فرهنگی , رضا رشیدپور

 
"همکار نازنین ٬ جناب بحیوی عزیز؛ مصاحبه جذابت با ایسنا را خواندم . از اظهار لطفت نسبت به من سپاسگزارم . گفته بودی که حتما بعد از انتشار مصاحبه دلخور خواهم شد و به تو زنگ خواهم زد . اما متاسفانه مدتهاست که رفتارهای جالب و غیردوستانه ات جایی برای گفتگو باقی نگذاشته و صد البته که این موضوع به مصاحبه آخرت ارتباطی ندارد .

 

راستش را بخواهی زمانی که من رویای تلویزیون داشتم ٬ تو یکی از مجری های محبوبم بودی . خیلی دوستت داشتم و تو را باشخصیت ٬ فاضل و هنرمند می دانستم . حالا دلم نمی آید که با گفتن برخی اسرار همان چهره ناب را حداقل در ذهن خودم مخدوش کنم . حتی قصد پاسخ به تو را هم ندارم . چون مجبور میشوم حرفهایی بزنم که ...

اما بخشی از فرمایشهای تو به افکار عمومی مربوط میشود و اطمینان دارم که سهوا به سمت تخریب شخصیت من و توهین و افترا حرکت کرده ای . چون تو باشخصیت تر از آن هستی که عمدا اهانت کنی . بنابراین مجبورم که چند کلمه به مردم عزیز عرض کنم

۱ - تلویزیون ایرانیان هیچ ارتباطی به آقای مشایی نداشت و یک مجموعه خصوصی با مدیریت فرزند یکی از روحانیان مشهور بود و این را تقریبا همه می دانند جز جواد یحیوی عزیز.

۲- اصولا جناب روحانی یک شخصیت امنیتی است و حتما اطلاعاتش از شما بیشتر است و اگر ردی از همکاری من با مشایی وجود داشت حتی جواب سلامم را نمی داد چه رسد به ... جواد جان باور کن در حال نوشتن این جمله ها از شدت تعجب خنده ام گرفته است.

۳- من به هر آنچه در قالب ویدیو های خانگی در فضای مجازی منتشر کرده ام ایمان دارم و به گمانم هزینه سنگین شش سال خانه نشینی برای اثبات آن کافی باشد.

۴ - با همان شهامت و صداقت پیشین عرض می کنم که واکنش آقای ضرغامی نسبت به حرفهای خودم را بسیار متین و همراه با سعه صدر یافتم از حسن نیت ایشان بسیار لذت برده و با کمال میل تصمیم به بازگشت به تلویزیون گرفتم و به شدت از این موضوع احساس رضایت داشته و به آن افتخار می کنم.

۵- مگر هدفمان از نقد و روشنگری اصلاح نیست ؟ حالا که بستر نسبتا مناسبی در شبکه نسیم برای خدمتگزاری به مردم رتج دیده و خسته کشورم یافته ام چرا از آن استفاده نکنم ؟ وقتی مردم را به اتحاد و آشتی فرا میخوانیم خودمان باید در ابتدای صف باشیم.

اما سخن شیرین پول ... سالهاست که برخی از صاحبان نفوذ دیگران را با کلید واژه پول و مفت خوری و ... به انزوای اجتماعی کشانده و تلاش می کنند با ایراد اتهام مالی که محل حساسیت مردم است رقبای خودشان را ترور شخصیت کرده و به اهداف پشت پرده خودشان برسند . در شگفتم که چرا همکار باوقار و اصیلی مانند جواد یحیوی از این دستاویز کهنه استفاده کرده ؟!

جواد جان ٬ خودت اوضاع سازمان را بهتر می دانی . من برای تولید یکصد قسمت از برنامه ام چیزی حدود پانصد میلیون تومان قرار داد امضا کرده ام . تعداد همکاران برنامه حدودا هفتاد نفر است و حالا که این نامه را مینویسم درست پنج ماه است که داریم جان می کنیم . با احتساب همه اینها چیزی نزدیک به هفتاد و پنج میلیون تومان برایم می ماند . اگر به این مبلغ یک چک پول پنجاه هزار تومانی که در شب میلاد حضرت زهرا در داخل هواپیما از دکتر روحانی به رسم عیدی گرفته ام اضافه کنی میشود هفتاد و پنج میلیون و پنجاه هزار تومان . ببخشید اگر زیاد است.

تمام حرفهایت را به حساب خستگی و فشار عصبی ات می گذارم . ارزش همکار کاربلد و توانایی مانند تو نزد من بیش از آن است که آزرده ات کنم . برایت شادمانی و موفقیت آرزو میکنم و دعا می کنم هرچه زودتر به خانه اصلی ات - تلویزیون - برگردی . دلم برای اجراهای بسیار خوبت تنگ شده ... یاعلی"

یادآور می شود،سیدجواد یحیوی در مصاحبه با ایسنا گفته بود:

"رضا رشیدپور دوست و همکار من شبکه ایرانیان را برای آقای مشایی اجرا می‌کند، یک روز دیگر پشت سر آقای روحانی می‌ایستد و میتینگ‌های تبلیغاتی اجرا می‌کند، روز دیگر در یوتیوب به آقای ضرغامی فحش می‌دهد،‌ امروز هم در شبکه نسیم برنامه می‌سازد، من نمی‌فهمم تکلیف چیست. رضا هر قدر برنامه‌ساز خوبی باشد، آدم باهوشی باشد، مجری دوست‌داشتنی باشد، رفیق بامعرفتی برای من در دنیای شخصی باشد، اما این موضع‌گیری فرهنگی،‌ اجتماعی، فکری او را درک نمی‌کنم. من می‌توانم این قضاوت را داشته باشم که رضا پول‌ دوست دارد، هر جا پول بدهند آنجا می‌رود، کار می‌کند. حتما اگر شما این حرف را منتشر کنید، رضا از دست من دلخور می‌شود، به من زنگ می‌زند، می‌گوید چرا این حرف‌ها را زدی، ولی رضای عزیز! این تصویری است که تو از خودت ارایه می‌کنی. گفت: «هر لحظه به شکلی بت عیار درآمد، دل برد و نهان شد» اینکه تصمیم بگیریم که همه این چرخ‌ها را از جهت رضای او بزنیم، ولی بعضی وقت‌ها می‌بینیم خیلی وقت‌ها رضای او در خیلی از این چرخ‌هایی که ما زده‌ایم نیست."
اخبار فرهنگی - شفاف

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------