آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مجری محبوب روی سرش خاک می ریزد



اخبار,اخبار فرهنگی ,علی ضیاء

 

اخبار فرهنگی - مجری محبوب روی سرش خاک می ریزد

در حالی که چالش آب یخ این روزها بین چهره‌های ایرانی هم فراگیر شده و اخیرا علی کریمی، علی دایی، رضا عطاران و چهره‌های مشهور گوناگون این چالش را پذیرفته‌اند، مجری تلویزیون تصمیم گرفت تصمیم تازه‌ای بگیرد.

در پی فراگیر شدن چالش آب یخ در میان چهره‌های ایرانی، اخیرا سیدعلی ضیاء مجری و تهیه‌کننده تلویزیون نیز دعوت سهراب پاکزاد و فرزاد فرزین را پذیرفت.

اما او امروز معتقد است اشتباه کرده و کودکان غزه از اهمیت بیشتری برای چنین حمایت‌هایی برخوردار هستند.

او با انتشار متنی تغییر تصمیم و موضع خود را اعلام کرده است:
در این چند روز بسیار فکر کردم

فکر کردم به کودکانی که غم میانه چشم‌هایشان موج می‌زند

و هدیه دشمنان به آنها گلوله است و بمب و آوار

فکر می‌کنم باید به جای آب روی سرم خاک بریزم

برای همدردی با کودکانی که میان خون و درد و آتش زندگی می‌کنند


من چالش آب را پس می‌گیرم


و برای همدردی با کودکان غزه همه کار می‌کنم.

بیماری ای.ال.اس Amyotrotro Lateraal Sclerose یک بیماری عصبی است که منجر به ناتوانی سامانه عضلانی فرد بیمار می‎شود تا آنجا که با روند رو به پیشرفت خود منجر به مرگ فرد می‎شود. اکنون جنبشی در جهان به راه افتاده که به «سطل آب یخ» معروف است و اشخاص شهیر با خالی کردن آب یخ بر روی خود، نفرات جدیدی را به چالش می‎طلبند. این جنبش در حمایت مالی از بیمارانی است که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. کسانی که فراخوانده شده ولی در کمتر از ۲۴ ساعت سه نفر را معرفی نکنند لازم است ۱۰۰ دلار برای درمان این بیماری کمک کنند.

در حال حاضر در ایران بسیاری از چهره‌های فرهنگی و ورزشی در این چالش شرکت کرده و برخی گفته‌اند این مبلغ را هم به بیماران محک کمک خواهند کرد.

احسان خواجه امیری، امیر عابدزاده، بهرام رادان، پیمان معادی، ترانه علیدوستی، رضا صادقی، رضا عطاران، شهاب رمضان، علی انصاریان، علی کریمی، محسن افشانی، محسن یگانه، فرزاد فرزین و یغما گلرویی از جمله چهره‌های ایرانی هستند که در این چالش شرکت کرده‌اند. از میان چهره‌های دیگر کشورهای جهان نیز فهرست بلندبالایی از اسامی خوانندگان، بازیگران و کارگردانان، فوتبالیست‌ها و دیگر ورزشکاران، مدیران موفق و ... که در این چالش شرکت کرده‌اند وجود دارد.

اخبار فرهنگی - مهر

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------