سينماها به استقبال «آرایش غلیظ» مي‌روند +تصاوير



اخبار فرهنگی - به کارگردانی حمید نعمت الله؛
سينماها به استقبال «آرایش غلیظ» مي‌روند +تصاوير

تبلیغات محیطی و تلویزیونی فیلم «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت الله آغاز شده و دست اندرکاران پخش این اثر سینمایی امیدوارند اکران گرم و پرشوری را در صورت تصمیم شورای صنفی نمایش مبنی بر اکران از چهارشنبه این هفته، داشته باشند.

به گزارش سينماخبر، سعید خانی، مدیر پخش شرکت نسیم صبا درباره آخرین وضعیت مقدمات اکران فیلم «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت‌الله گفت: مقدمات اکران این فیلم از هفته‌های گذشته آغاز شده است و برای اکران آمادگی کامل داریم.

وی در ادامه عنوان کرد: مواد تبلیغی اعم از آنوس و پوسترهای فیلم آماده شده و از روز گذشته 15 شهریور تیزرهای تلویزیونی این فیلم از صدا و سیما پخش شده است. ما از مدت ها قبل تبلیغات محیطی خود را آغاز کردیم و اگر به سطح شهر نگاه کنید، بنرها و پوسترهای این فیلم را در اتوبان ها و خیابان های شهر تهران می‌بینید.

اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم آرایش غلیظ

 
خانی درباره اکران همزمان فیلم‌های «آرایش غلیظ» و «آتش بس 2» و تاثیر بر فروش یکدیگر گفت: امیدوارم که اکران گرمی پیش روی ما باشد و مخاطبان به سال های سینما بروند و فیلم ها را به تماشا بنشینند. اگر سینماداران در نحوه چینش سانس‌های سینما تعادل لازم را برقرار کنند، قطعا مشکلی پیش نخواهد آمد و همه فیلم هایی که در این مقطع زمانی روی پرده می‌روند می توانند رقابت سالمی داشته باشند، آرزو می‌کنم که همه فیلم های در حال اکران و دو فیلم «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت الله و «آتش بس 2» به کارگردانی تهمینه میلانی که از این هفته به چرخه اکران اضافه می شوند، اکران گرمی و پر شوری داشته باشند.

«آرایش غلیظ» عنوان سومین كار حمید نعمت الله در مقام کارگردان است که این فیلم از روز چهارشنبه 19 شهریور اکران خود را در سینماهای تهران آغاز خواهد کرد. نویسندگی فیلمنامه این فیلم برعهده حمید نعمت الله و هادی مقدم دوست بوده است.

اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم آرایش غلیظ

 
آخرین ساخته حمید نعمت الله «بی پولی» نام داشت که از زمان ساخت این فیلم تا امروز پنج سال می‌گذرد. لیلا حاتمی برای این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

«آرایش غلیظ» در سی و دومین جشنواره توانست نظر منتقدان سینمای ایران را به خود جلب کند و این فیلم مورد توجه اهالی رسانه قرار گرفت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم آرایش غلیظ

 
یکی از نکته های جالب درخصوص این فیلم این است که همایون شجریان تیتراژ پایانی این فیلم را اجرا کرده و آلبوم موسیقی این خواننده با عنوان همین فیلم در بازار منتشر شده است.

حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، علی عمرانی و هومن برق نورد در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم آرایش غلیظ

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم آرایش غلیظ

اخبار فرهنگی - سينماخبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------