محمد علیزاده یک سالن را به گریه انداخت/ ترانه ای برای "احسان و سولماز" + تصاویر



اخبار فرهنگی - محمد علیزاده یک سالن را به گریه انداخت/ ترانه ای برای "احسان و سولماز"

خواننده آلبوم «دلت با منه» در جدیدترین اجرای برنامه‌اش، با یک غافلگیری جالب به دیدار دوستدارانش آمد تا اجرای زنده این خواننده علاوه بر جذابیت‌های کنسرتی، حاوی لحظاتی باشد که همه حاضرین در سالن با چشم‌هایی گریان اتفاقات سالن را شاهد باشند

صحبت های احساسی علیزاده باعث شور و حرارت فراوان در سالن اجرای برنامه شد و این خواننده در ادامه قطعاتی چون «هواتو کردم» و... را اجرا کرد تا به بالاخره موعد سوپرایز اصلی این خواننده برای دوستدارانش فرا رسید. علیزاده دقایقی از ارکسترش خواست که سکوت کنند و رو به حاضرین گفت: «اصولا زیاد وقت ندارم برنامه های تلویزیون را ببینم ولی ماه رمضان امسال به صورت اتفاقی برنامه «ماه عسل» را دیدم و زن و شوهری که دوست داشتن و عشق شان جور دیگری بود. احساس عجیبی داشتم و خیلی در مورد آن برنامه فکر کردم. امروز در این برنامه میزبان «سولماز و احسان» عزیز هستیم.»


علیزاده با معرفی این زوج معروف که از آن برنامه به شهرتی فراوان در بین مردم رسیده بودند، باعث شد حاضرین در سالن به صورت ایستاده به تشویق مهمانان ویژه این کنسرت بپردازند. این لحظات بکر همزمان شد با اجرای قطعه «خیلی خوشحالم» و اهدای تابلوی که روی آن نوشته شده بود: «من از عشق بارون به دریا زدم...» به این زوج و همزمان تصویر اشکهای «سولماز» که به شدت احساساتی شده بود در سالن روی ال ای دی ها پخش شد تا شدت تشویق ها اوج بگیرد و لحظات عجیبی در سالن حکمفرما شود.علیزاده در این لحظه با گفتن «این سکانس را با دنیا عوض نمی کنم...» بار دیگر از دوستدارانش خواست که برای این زوج عاشق دست بزنند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,محمد علیزاده

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,محمد علیزاده

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,محمد علیزاده

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,محمد علیزاده

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,محمد علیزاده

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,محمد علیزاده

  اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------