مهناز افشار و محمد رضا گلزار دوباره در کنار هم



اخبار,اخبار فرهنگی ,مهناز افشار

 

اخبار فرهنگی - کارگردان سریال خانه سبز اعلام کرد:
مهناز افشار و محمد رضا گلزار دوباره در کنار هم

بیژن بیرنگ کارگردان تلویزیون درباره آخرین وضعیت سریال تازه اش با عنوان «عشق تعطیل نیست» به مهر گفت: در حال حاضر با بازیگران این سریال در حال دورخوانی متن فیلمنامه هستیم و تا امروز چند جلسه در کنار هم جمع شدیم و متن فیلمنامه در کنار یکدیگر خوانش شده است.

وی ادامه داد: این سریال برای شبکه نمایش خانگی ساخته خواهد شد و تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت.

کارگردان سریال «خانه سبز» درباره مضمون سریال تازه اش عنوان کرد: «عشق تعطیل نیست» یک سریال اجتماعی با درون مایه کمدی است که اشاره ای به معضلات این روزهای جامعه ما دارد و قصه در این بستر روایت می‌شود.

وی درباره آغاز فیلمبرداری این سریال گفت: با برنامه ریزی های انجام شده قرار است پانزدهم مهرماه فیلمبرداری این فیلم در تهران آغاز شود و بیشتر لوکیشین های آن در تهران خواهد بود.

بیرنگ درباره بازیگرانی که در این سریال او را همراهی خواهند کرد، تصریح کرد: تاکنون حضور مهناز افشار و محمدرضا گلزار در سریال «عشق تعطیل نیست» قطعی شده است و این دو نفر بازیگران اصلی قصه محسوب می شوند در کنار آن ها تعداد زیادی از بازیگران و چهره های شناخته شده دیگر حضور دارند.

مهناز افشار، محمدرضا گلزار، مهرانه مهین ترابی، علیرضا خمسه، مائده طهماسبی و بهنوش بختیاری در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

تصویربرداری «عشق تعطیل نیست» قرار است به طور کامل در یک دکور به وسعت 2800 متر در شهرک سینمایی انجام شود.«عشق تعطیل نیست» در 26 قسمت برای عرضه در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود.

بیژن بیرنگ پیش از این مجموعه‌های «محله برو بیا»، «محله بهداشت»، «همسران»، «خانه سبز» و... را کارگردانی کرده است.
اخبار فرهنگی - بانی فیلم

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------