آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

مجری سرشناس تلویزیون پدر شد + عکس



اخبار فرهنگی - مجری سرشناس تلویزیون پدر شد + عکس

احسان کرمی مجری جوان و خوب تلویزیون ایران که این روزها اکثر وقتش را صرف تئاتر و بازیگری می کند، امروز در بیمارستان لاله تهران فرزندش به دنیا آمد و خداوند به او پسری به نام نیکمهر اعطاء کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,احسان کرمی


به گزارش سینما خبر؛ احسان کرمی مجری جوان و خوب تلویزیون ایران که این روزها اکثر وقتش را صرف تئاتر و بازیگری می کند، امروز در بیمارستان لاله تهران فرزندش به دنیا آمد و خداوند به او پسری به نام نیکمهر اعطاء کرد. مجری تازه پدر شده ایران این متن و عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

«امروز دوازدهم مهر سال 93 خورشیدی و در شب عید قربان، خداوند به ما پسری داد که نام رو نیکمهر گذاشتیم. از همه نازنینانی که محبت کردند و منو غرق محبت کردند، ممنونم و عذر می خوام که نمی تونم پاسخ محبت همه رو بدم.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,احسان کرمی


امیدوارم خداوند سایه مهرشو برای لحظه ای از سر نیکمهر ما و همه کودکان دنیا برنداره و هیج کودکی روزگار سختی و تلخی رو تجربه نکنه. به انرژی های خوب و دعاهای از ته دلتون دلبسته ام که انشالله خدای بزرگ به حرمت نفس گرمتون آینده ای توام با عاقبت به خیری و آرامش و برکت برای فرزندم رقم بزنه. از چند وقت دیگه عکس هایی هم ازش میذارم ولی فعلا نه... یا حق...»

اخبار فرهنگی - سینما خبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------