صورت لیلا حاتمی‌ چه می‌گوید؟



اخبار فرهنگی - صورت لیلا حاتمی‌ چه می‌گوید؟

موشکافی از خطوط چهره بانوی محبوب و سفیر صلح سینمای ایران.

 همه ما با کاربردهای اصلی اعضای صورت آشنا هستیم ولی به‌طور دقیق نمی‌دانیم که هر جزء صورت دریچه‌ای است که بخشی از خصوصیات اخلاقی ما را نمایان می‌کند. تمام باورها و عقاید ما روی صورت‌مان حک شده است؛بنابراین خطوط و اجزای چهره با ما حرف می‌زند. لیلا حاتمی‌از چهره‌های موفق و محبوب سینما و موضوع چهره شناسی این شماره ماست که در سال‌های اخیر موفقیت‌های بین المللی فراوانی را کسب کرده است. با ما باشید تا از صورت او به باورهایش پی‌ببرید .

فرم صورت؛ سخت کوش و باهوش
بانوانی که دارای شکل صورت لوزی شکل هستند از کودکی سخت کوش و باهوش بوده‌اند. چهره معصوم و ملیح آنها نباید شما را به اشتباه بیندازد چون برخلاف ظاهر‌شان بسیار پرطاقت و دارای هوشی خارق‌العاده بوده و برای موفقیت عزمی‌ راسخ دارند. آنها نسبت به زندگی خوش‌بین هستند و خیلی زود شور و شوق خود را بروز می‌دهند. بیهودگی و بلاتکلیفی برای‌شان آزاردهنده است. حس کشف رموز و نیروی ماوراء‌الطبیعه از صفاتی است که علم چهره‌خوانی به این دسته از افراد نسبت می‌دهد.

علاقه آنها نسبت به چنین حوادثی بیشتر بر پایه اصول علمی ‌است. صورت این بانو نشان‌دهنده این است که می‌تواند با سعی و تلاش به بالاترین درجات اجتماعی دست پیدا کند. در کار و حرفه‌ای که دارد از موانع هراسی به خود راه نمی‌دهد، در راه پیشرفت تمام استعدادهای خود را به کار می‌گیرد و بر این باور است که در این راه خدا قوه درک ویژه‌ای به او بخشیده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,لیلا حاتمی‌

 
پیشانی؛ مستعد و منطقی
این قسمت از صورت بازتاب استعداد انسان و توانایی او برای منطقی فکر کردن است و سرنوشت فرد را در آینده تعیین می‌کند. پیشانی لیلا حاتمی ‌می‌گوید که قدرت ذهنی و روحی او قابل توجه و شگفت‌آور است. از حق خود و دیگران دفاع می‌کند و با مهارت و استعدادی که دارد خود را با هر موقعیت جدیدی به سرعت وفق می‌دهد. برای کشف واقعیت‌ها پافشاری زیادی می‌کند. حتی اگر این واقعیت ناگوار و ناخوشایند باشد دست از تلاش برنمی‌دارد.

نکته‌ای که در پیشانی او به وضوح پیداست این است که او هیچ‌گاه تربیت درست و خوبی را که در زندگی داشته فراموش نمی‌کند. خلاقیتش در کارهای هنری از جمله هنرپیشگی یا نویسندگی او را راضی می‌کند، به این دلیل که ذهن موشکاف و علایق فلسفی او موجب ارتقای کارش می‌شود. شعور، فراست و رفتار محبت‌آمیزش باعث می‌شود تا بین مردم محبوب باشد.

گونه‌ها؛ فعال و اجتماعی
او با این شکل گونه بسیار فعال است و انرژی زیادی را مصرف می‌کند. برای انجام دادن کارهای سریع و ضربتی، ایده‌آل است و کار کردن با آدم‌های کند و تنبل را دوست ندارد. مثلا در مواقعی که کار طولانی است و ریتم کندی دارد از کوره در می‌رود. اطلاعات را با سرعت و کیفیت دریافت و با همان سرعت پردازش می‌کند. به راحتی می‌تواند آنچه را که یاد گرفته بیان کند و به کار ببندد.

همان اندازه که سریع انجام دادن کارها برایش مهم است در مورد درست انجام دادن آنها هم فکر می‌کند. برای به پایان رساندن کارهایش راه‌های متفاوت و بهتری در سر دارد و از امتحان کردن‌شان هم ترسی به دل راه نمی‌دهد. اوج درخشش او وقتی است که با دیگران کار می‌کند. از کارهای گروهی لذت می‌برد و دوست دارد با دیگر اعضای گروه ارتباط برقرار کند و تجربیاتش را به اشتراک بگذارد.

چانه؛ مثبت اندیش
بانویی دلسوز و دست و دلباز و به وقت مشکلات سنگ صبور دیگران است. به عزیزانش زیاد اهمیت می‌دهد و خشنودی آنها سرلوحه کارهای اوست. رفتار آرام و صلح‌آمیز را بر سرسخت بودن و رفتار رقابت‌جویانه ترجیح می‌دهد. مثبت‌اندیش است و عقاید و گفته‌های دیگران را با آغوش باز می‌پذیرد. از به دست آوردن اطلاعات تازه خوشحال می‌شود و به تمام حقایق ریز دقت دارد. استعداد هنری فراوانی دارد و به خوبی می‌داند چطور از زندگی لذت ببرد.

چشم‌ها؛ واقع گرا و بی‌طرف
برای این چشم‌ها دوستی‌های عمیق و صادقانه سرچشمه نیروی زندگی است. این افراد نیک سیرت در حل مشکلات سخت و ساده به دیگران کمک بسیاری می‌کنند و هرگز کار خیر خود را همه جا جار نمی‌زنند. این دسته از افراد بیشتر شنونده هستند و خیلی کم صحبت می‌کنند. بر‌ این اساس می‌توان گفت صاحب این چشم‌ها نسبتا حساس است و احساساتش به آسانی لطمه می‌خورد. البته او پیوند محکمی‌بین احساسات درونی و افکار منطقی برقرار کرده است؛ بنابراین مشکلات بالقوه را تشخیص می‌دهد و آنهارا در نطفه خفه می‌کند.

این چشم‌ها مشخصه یک سنگ صبور تمام عیار است. دیگران مشکلات‌شان را با او در میان می‌گذارند و او دلسوزانه به آنها گوش می‌دهد و با آنها همدلی می‌کند. نگاه متعادلی به زندگی دارد و سعی می‌کند واقع گرا و بی‌طرف باشد. به آسانی امیدش را از دست نمی‌دهد و زیر فشار، انعطاف‌پذیری خوبی دارد.

ابرو؛ پشتکار تحسین برانگیز
با نگاه کردن به ابروی هر شخص می‌توان به امید و آرزوها و حتی سلامتی فرد پی برد اما باید گفت که این فرم ابرو بازتابی از توازن و هماهنگی همراه با ذوق و سلیقه صاحب آن است. در اداره زندگی خانوادگی استعداد فوق‌العاده‌ای دارد. عاشق رسیدن به هدف‌های بزرگ و جدید است و قدرت تصور بالایش به او کمک می‌کند تا طرح‌های جالب و جدیدی ارائه دهد.

از آنجایی که بیشتر از اطلاعات دادن،دریافت می‌کند،می‌تواند مذاکره‌گر ماهری باشد. پشتکارش  تحسین برانگیز است. اگر کارها آن طور که می‌خواهد نتیجه ندهد آنقدر به تلاش خود ادامه می‌دهد تا نتیجه مطلوبش را به‌دست آورد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,لیلا حاتمی‌

 
دهان؛ محتاط
تا جایی که می‌تواند از هر نوع  بحث و جدل می‌پرهیزد و سعی می‌کند با استفاده از خرد و زبان با اطرافیانش به توافق برسد؛ نه چنگ و دندان. نسبت به نظرات و عقایدش متعهد است و نهایت تلاش خود را در اجرای آنها به کار می‌گیرد. آرمان‌گرا ست و در مورد اعتقاداتش با شور و انگیزه رفتار می‌کند. اجتماعی است و به خوبی با دیگران ارتباط برقرار می‌کند اما بیشتر از دنیای بیرون، با دنیای درون خود ارتباط دارد. قضاوت‌هایش منطقی و بر پایه اطلاعات معتبر است؛ بنابراین تعصب و احساس را در داوری‌هایش دخیل نمی‌کند و برخوردی محتاط و محافظه‌کارانه را در رسیدن به اهدافش در پیش می‌گیرد.

بینی؛ اهل خطر کردن
در هنر چهره‌خوانی بینی« کانون حیات» نامیده می‌شود چرا که بینی می‌تواند نشانگر استعداد،معرفت و مهارت‌های زندگی افراد باشد اما بینی بانوی محبوب سینمای ایران بینی افرادی است که درک هنری بالایی دارند، همواره در جست‌وجوی ایده‌آل‌های خود هستند و برای انجام کارهای پرخطر آمادگی دارند. آنها بسیار جاه‌طلب هستند و از هر نوع مبارزه‌ای لذت می‌برند به همین خاطر صاحب این بینی در میانسالی موفقیت‌های زیادی کسب می‌کند. در مقابل دیگران بسیار خونسرد است و این می‌تواند اساس قدرت او در کار و تلاش باشد . اهل خطر کردن است و اعتماد به نفس بالایی دارد. به دلیل همین اعتماد به نفس بیشتر مواقع کارهایش را با موفقیت به پایان می‌رساند.
اخبار فرهنگی - مجله زندگی ایده آل

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------