آخرین اخبار فرهنگی - هنری

سینمای ایران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

در سینمای ایران پرداختن به پرونده‌های جنایی به اندازه هالیوود رواج ندارد، چراکه موانعی زیادی در مسیر به تصویر کشیدن آنها…

حامد بهداد: این انسان خطرناک را اول در سعادت‌آباد تجربه کردم، ولی در آرایش غلیظ خیلی هولناک‌تر است



اخبار,اخبار فرهنگی , حامد بهداد

 

اخبار فرهنگی - حامد بهداد: این انسان خطرناک را اول در سعادت‌آباد تجربه کردم، ولی در آرایش غلیظ خیلی هولناک‌تر است

آرایش غلیظ به قسمت دوم احتیاج دارد. حال آیا دینامیسم یک فیلم را مبتنی کنیم بر دیالوگ یا تحرک؟ این باید در نگرش بعدی حمید نعمت‌اله در «آرایش غلیظ2» جستجو بشود.

داستان «آرایش غلیظ» طوری توسط حمید نعمت‌اله و هادی مقدم‌دوست نگاشته شده است که می‌توان ادامه آن را ساخت و ماجرای مسعود ترابی (با بازی حامد بهداد) را در قسمت دوم دنبال کرد.

بهداد هم این نکته را به خوبی درک کرده و در گفتگویی که با روزنامه «اعتماد» داشته به این موضوع اشاره کرده است.

او در این‌باره گفته: «فکر می‌کنم که این فیلم به قسمت دوم احتیاج دارد. حال آیا دینامیسم یک فیلم را مبتنی کنیم بر دیالوگ یا تحرک؟ این باید در نگرش بعدی حمید نعمت‌اله در «آرایش غلیظ2» جستجو بشود. انسان جدید از این‌که معصیت می‌کند هیچ ابایی ندارد؛ از این‌که هم نوع خودش را اینگونه و به این راحتی به سخره می‌گیرد و قربانی خواسته‌های خودش می‌کند. من این انسان خطرناک را اول در نقش محسن «سعادت‌آباد» تجربه کردم، ولی اینجا خیلی هولناک‌تر است.

 

در «سعادت‌آباد» خیلی ازش می‌ترسیدم ولی امروز می‌بینم که نقابش را برداشته. البته زمانی که نقابش را برمی‌دارد از حرکت می‌ایستد. هنوز این ترکتازی ادامه دارد، برای همین باید در «آرایش غلیظ2» بررسی شود.» از هادی مقدم‌دوست درباره این تصمیم احتمالی پرسیدیم و او در برابر سؤال «صبا» اینطور پاسخ گفت: «حمید که برای ساخت «آرایش غلیظ2» خیلی مشتاقه، من هم منتظر تصمیم‌گیری نهایی او هستم». باید دید حمید نعمت‌اله این ریسک را به خرج می‌دهد و قسمت دوم «آرایش غلیظ» را کارگردانی می‌کند یا نه؟!
اخبار فرهنگی - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------