آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

پدر پاشایی اعلام کرد: برادرم مسئول قانونی کارهای مرتضی است



اخبار,اخبار فرهنگی ,مرتضی پاشایی

 

اخبار فرهنگی - پدر پاشایی اعلام کرد: برادرم مسئول قانونی کارهای مرتضی است

ناصر پاشایی گفته است که از این پس و بعد از فوت مرتضی پاشایی خانواده و عموی او مسئول قانونی آثار او هستند و هر کس می‌خواهد از این خواننده چیزی منتشر کند باید با آن‌ها تماس بگیرد. بخش‌های از این مصاحبه را می‌خوانید:

ــ ...وقتی مرتضی فوت کرد احساس کردیم ممکن است سوءاستفاده‌هایی صورت بگیرد. بلافاصله تمام خانواده پاشایی اطلاعیه‌ای صادر کردیم مبنی بر این که از طرفداران مترضیتقاضا می‌کنیم کاری کنند که مراسم دفن و مراسم‌های دیگر به خوبی برگزار شود. در آن اطلاعیه به سه نکته اشاره کردیم. اولین نکته: تمام کسانی که مرتضی را دوست دارند دعای توسل و زیارت عاشورا بخوانند و برایش دعاکنند. دومین مورد، اینکه مرتضی پاشایی آدمی اهل توسل بود، میهن و کشور خود را دوست داشت و دلش نمی‌خواهد کسی سوءاستفاده کند. سومین نکته اینکه، پدر، مادر و خاندان مترضیدر خط انقلاب و از مریدان اهل بیت هستند بنابراین خواهشمندیم اجازه سوءاستفاده ندهید که خدای ناکرده این موضوع خدشه‌دار شود. همین که ما این صحبت‌ها را انجام دادیم، برای مردم این سوال پیش آمد که چرا ما این مسایل را بیان کردیم.از ما پرسیدند که آیا مرتضی مذهبی بود؟ که گفتم، بله مذهبی بود در حدی که همیشه نمازش را می‌خواند و به واجباتش اهمیت می‌داد.

ــ مرتضی بیشتر فعالیت چهره‌ها را پیگیری می‌کرد، مثل «علی دایی»، «ناصر حجازی»، «علی پروین» و آنهایی که در سطح کشور مطرح بودند. به فوتبال علاقه داشت اما ین طور نبود که صرفا طرفدار تیم قرمز یا آبی باشد. بیشتر دنبال داربی بود.

ــ فقط آقای شجریان تسلیت گفتند. تعدادی هم در بیمارستان حضور داشتند که حضور ذهن ندارم...

ــ در خانه‌مان باز بود که گفتند آقای حبیب آمده است. خب، ما آقای حبیب را دورادور می‌شناختیم و وقتی خبر فوت مترضی را شنید، به خاطر این که با صدای مرتضی آشنا بود، از طریق هنرمندان دیگر به منزل ما آمد و از ایشان استقبال کردیم. ایشان نسبت به مرتضی اظهار محبت کردند.

ــ مرتضی در صدد این بود آلبومی را جمع کند و ظاهرا اکثر قطعات نیز آماده است. مصطفی برادرش پیگیر است که انشاءالله بتواند در آینده آلبوم آبرومند را آماده کند. تا آنجایی که من شنیده‌ام، اکثر کارها آماده است.

ــ مالیکت معنوی تمامی آثار مترضی اعم از قطعاتی که در استودیوهای مختلف دارد، باید لحاظ شود. انتشار این آثار غیرمجاز خواهد بود مگر این که با دکتر منصور پاشایی عموی مرتضی و مصطفی هماهنگی شود. ایشان تا اطلاع ثانوی سخنگو و مسئول برنامه‌های مترضی اشایی هستند و در آینده نزدیک هم به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.

ــ از همین رسانه اعلام می‌کنم مردم مطلع شوند در حال انجام اقداماتی هستیم که دکتر منصور پاشایی به صورت قانونی به عنوان مسئول برنامه‌های مرتضی معرفی شود. هر کسی که قراردادی داشته است تا ساعت زنده بودن مرتضی اعتبار دارد و مترضی برای بعد از فوتش با هیچ کس قراردادی ندارد.

ــ احتمال دارد در ارتباط با آلبوم تازه‌ای که قرار است منتشر شود با آقای مهدی کرد مذاکراتی انجام دهیم که ببینیم به توافق خواهیم رسید؟ ممکن است آلبوم جدید مترضی را از طریق ایشان روانه بازار موسیقی کنیم. نهایتا تا اطلاع ثانوی به دلیل تالمات روحی نمی‌توانیم تصمیم‌گیری کنیم. به همین دلیل برادر بنده دکتر منصور پاشایی در همکاری با گروه‌های فیلمسازی و مستندساز و کسانی که قصد انتشار آثار مرتضی را دارند، مسئولیت حفاظت و صیانت از آثار ایشان را بر عهده خواهند داشت. 

اخبار فرهنگی - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------