تازه‌ترین تصویر مریلا زارعی در نقش یک جنگجوی تمام عیار



اخبار,اخبار فرهنگی ,مریلا زارعی

 

اخبار فرهنگی - تازه‌ترین تصویر مریلا زارعی در نقش یک جنگجوی تمام عیار

فیلمبرداری «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی مجید اسماعیلی که مدتی پیش با بازی مریلا زارعی و مصطفی زمانی کلید خورده بود، از نیمه گذشت.

به گزارش خبرآنلاین، این نخستین فیلم اسماعیلی است و او پیشتر فیلم‌های تلویزیونی بسیاری از جمله «کمی دورتر» را کارگردانی کرده بود. فیلمبرداری «ماهی سیاه کوچولو» این روزها در جنگل‌های آمل ادامه دارد. علی طالب‌آبادی فیلمنامه را نوشته و محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده فیلم است.

همزمان با فیلمبرداری «ماهی سیاه کوچولو» تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی این فیلم سینمایی آغاز شده و اولین اکران آن در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

علاوه بر زارعی و زمانی، همایون ارشادی نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد، در ادامه فیلمبرداری دو بازیگر دیگر به فیلم «ماهی سیاه کوچولو» اضافه می‌شوند.

نقش مریلا زارعی در این فیلم یکی از متفاوت ترین نقش های کارنامه کاری او خواهد بود. او در «ماهی سیاه کوچولو» نقش یک جنگجوی تمام عیار را دارد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مریلا زارعی

 
مریلا زارعی و مصطفی زمانی
مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی،صدابردار: حسین بشاش، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد ، صداگذار: محمود موسوی نژاد، تدوین: خشایار موحدیان / سودابه سعید نیا ، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مهدی توکلی زانیانی، جلوه های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، مدیر تولید: فرشید رئوفی ، دستیار تهیه کننده: سعید پروینی، منشی صحنه: شروین دیدنده، عکاس: محمد حسن سعادت هندی و مجری طرح: مؤسسه فرهنگی هنری وصف صبا از عوامل اصلی فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم که در دهه 60 می گذرد آمده است: اگر ناگهان پرنده ها به پرواز درآمدند، یعنی دشمن پشت بوته هاست اما اگر پرنده ای پرید شاید پی دانه ای می رود. جنگجویان خطاکار تنها به پیروزی فکر می کنند پس بدیهی است که به سمت هر جنبشی پشت بوته ها یورش می برند اما جنگجویان خردمند که حواس، درک و عکس العمل شان را یکپارچه کرده اند تفاوت پروازهای دسته جمعی و تنها را می دانند. آنها آگاهی بر نشانه ها را طی آموختن «آئین دلاوری» زیست کرده و می دانند موقعیت پس از پیروزی مهم است نه پیروز شدن.

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------