ستارگانی که پس از 50 سالگی پدر شدند



اخبار فرهنگی - ستارگانی که پس از 50 سالگی پدر شدند

شمار چهره‌های سرشناسی که علیرغم گذشتن از مرز پنجاه‌سالگی باری اولین یا چندمین بار پدر می‌شوند، در این دوران افزایش یافته است. برخی بر این باورند که پدر شدن در سنین بالا باعث حفظ حس جوانی می‌شود.

استیوی واندر
استیوی واندر، خواننده سرشناس موسیقی پاپ و سول مرز ۶۴ سالگی را پشت سرگذاشته و ۸ فرزند از ۶ زن مختلف دارد. او و دوست‌دختر ۴۰ ساله‌اش حال انتظار تولد فرزندی مشترک را می‌کشند. استیوی واندر در طول زندگی‌اش دو بار طعم ازدواج را چشیده است، یک بار در سال‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۷۲ و یک بار دیگر در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹. تا به امروز بیش از ۱۵۰ میلیون نسخه از آثار این خواننده و ترانه‌سرای صاحبنام به فروش رسیده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , چهره‌های سرشناس

 
مل گیبسون
مل گیبسون، بازیگر و کارگردان معروف آمریکایی در سال ۲۰۰۹ در سن ۵۳ سالگی طعم پدر شدن را چشید، البته برای هشتمین بار. این نوزاد فرزند مشترک او و اکسانا گریگوریوا، خواننده ۴۰ ساله روسی بود. مل گیبیسون در سال ۱۹۸۰ با روبین گیبیسون ازدواج کرد. این زوج که در سال ۲۰۰۹ رسما از هم طلاق گرفتند، هفت فرزند مشترک دارند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , چهره‌های سرشناس

 
جرج همیلتون
جرج همیلتون، هنرپیشه‌ی آمریکایی ۶۱ ساله بود که بار دیگر پدر شد. "جرج توماس همیلتون" که در سال ۲۰۰۰ به دنیا آمده، فرزند مشترک او و کمیبرلی بلک‌فورد، مدل معروف آمریکایی است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , چهره‌های سرشناس


خولیو ایگلسیاس
خولیو ایگلسیاس، خواننده و ترانه‌سرای مشهور اسپانیایی در سال ۱۹۷۱ برای نخستین بار ازدواج کرد. حاصل این ازدواج سه فرزند از جمله انریکه ایگلسیاس بود که از چهره‌های موفق پاپ محسوب می‌شود. این زوج در سال ۱۹۷۹ از هم طلاق گرفتند. خولیو ایگلسیاس در سال ۱۹۹۲ با میراندا رینسبورگر، مدل هلندی ازدواج کرد و برای بار دوم تشکیل خانواده داد. او آخرین بار در سال ۲۰۰۷ و در سن ۶۳ سالگی پدر شد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , چهره‌های سرشناس

 
مایکل داگلاس
مایکل داگلاس، هنرپیشه پرآوازه هالیوود اهمیت چندانی برای اختلاف سن و حرف مردم قائل نیست. نخستین دوران زناشویی او که یک فرزند به همراه داشت، در بین سال‌های ۱۹۷۷ تا ۲۰۰۰ بود. او در سال ۲۰۰۰ با کاترین زتا جونز، بازیگر معروف ازدواج کرد که ۲۵ سال جوان‌تر از او بود. مایکل داگلاس در همان سال در سن ۵۸ سالگی برای دومین بار پدر شد و سه سال بعد (۲۰۰۳) نیز بار دیگر طعم پدر شدن را چشید.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , چهره‌های سرشناس


دیوید بویی
دیوید بووی، خواننده، آهنگساز و بازیگر آمریکایی دو بار ازدواج کرد و هر بار نیز صاحب یک فرزند شد. دومین همسر او ایمان عبدالمجید، مانکن مشهور سومالیایی‌تبار است. این دو چهره‌ی سرشانس در سال ۱۹۹۲ با یکدیگر ازدواج کردند. دختر مشترک آنها که الکساندریا نام دارد در سال ۲۰۰۰ به دنیا آمد، یعنی زمانی که دیوید بویی ۵۳ ساله بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , چهره‌های سرشناس


کوین کاستنر
کوین کاستنر، هنرپیشه و کارگردان موفق هالیوود که دو بار جایزه اسکار را دریافت کرده، در سال ۲۰۰۹ و در سن ۵۴ سالگی شاهد تولد ششمین فرزندش بود. او در سال ۱۹۹۴ پس از ۱۶ سال زندگی زناشویی و سه فرزند مشترک از نخستین همسرش طلاق گرفت. او در سال ۲۰۰۴ با کریستین باوم‌گارتنر، طراح مد لباس ازدواج کرد. این زوج سه فرزند مشترک دارند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , چهره‌های سرشناس


برنی اکلستون
برنی اکلستون، چهره‌ی سرشناس مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول یک که در سال ۱۹۳۰ به دنیا آمده، تا کنون سه بار ازدواج کرده است. او در سنین ۵۴ سالگی و ۵۸ سالگی دو بار دیگر طعم پدر شدن را چشید. "تامارا" و "پترا" دختران مشترک او و دومین همسرش، اسلاویکا اکلستون هستند که به ترتیب در سال‌های ۱۹۸۴ و ۱۹۸۸ به دنیا آمده‌اند. ناگفته نماند که اسلاویکا ۲۸ سال جوان‌تر از برنی است. این زوج در سال ۲۰۰۹ از هم طلاق گرفتند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , چهره‌های سرشناس


میک جاگر
میک جاگر، خواننده گروه اسطوره‌ای رولینگ استونز دو بار ازدواج کرد و البته به خاطر روابط بیشمارش نیز بارها خبرساز شد. او هفت فرزند، چهار نوه و یک نبیره دارد. آخرین فرزند این ستاره مشهور، به نام "لوکاس" در سال ۱۹۹۰ و در سن ۵۴ سالگی میک جاگر به‌دنیا آمده است. لوکاس فرزند مشترک میک جاگر و لوسیانا مراد، مانکن برزیلی است که ۲۶ سال از میگ جوان‌تر است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , چهره‌های سرشناس


راد استیوارت
راد استیوارت، خواننده و ترانه‌سرای پرسابقه و موفق بریتانیایی تا کنون سه بار ازدواج کرده است. او و آخرین همسرش دو فرزند دارند. نخستین فرزند آنان در سال ۲۰۰۵ و در سن ۶۰ سالگی راد استیوارت به دنیا آمده است. این خواننده محبوب در سال ۲۰۱۱ نیز بار دیگر طعم پدر شدن را چشید، آنهم در سن ۶۶ سالگی.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , چهره‌های سرشناس


دونالد ترامپ
دونالد ترامپ، میلیاردر معروف که در سال ۱۹۴۶ به دنیا آمده، شصت ساله بود که تصمیم گرفت بار دیگر پدرشدن را تجربه کند. "بارون" پسر مشترک او و همسرش، ملانی کنائوس که ۳۵ جوانتر از اوست، در سال ۲۰۰۶ به دنیا آمده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , چهره‌های سرشناس


پل مک‌کارتنی
پل ماک‌کارتنی، خواننده مشهور پاپ و عضو گروه اسطور‌ه‌ای بیتل‌ها زندگی پرفراز و نشیبی را تجربه کرده است. بئاتریس که دختر مشترک او و هثر میلز است، در سال ۲۰۰۳ به دنیا آمد، یعنی زمانی که پل مک‌کارتنی مرز شصت سالگی را پشت سر گذاشته بود. ناگفته نماند که این زوج در سال ۲۰۰۸ از هم طلاق گرفتند. پل مک‌کارتنی در سال ۲۰۱۱ برای بار سوم ازدواج کرد. همسر کنونی او نانسی شوول نام دارد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , چهره‌های سرشناس


نیک نولتی
نیک نولتی، بازیگر پرکار و معروف هالیوود تا کنون سه بار طلاق گرفته است. او دو فرزند دارد. نخستین فرزند او در سال ۱۹۸۶ به دنیا آمده و دومین فرزندش در اکتبر سال ۲۰۰۷، زمانی که نیک نولتی ۶۶ ساله بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , چهره‌های سرشناس

 
کلینت ایستوود
هنگامی که فرانچسکا روت فیشر−ایستوود در سال ۱۹۹۳ به دنیا آمد، پدرش ۶۳ ساله بود. صحبت از کلینت‌ایستوود، هنرپیشه و کارگردان پرآوازه آمریکایی است. البته به نظر می‌رسد که طعم پدر شدن برای ایستوود شیرین بوده، چرا که او سه سال بعد بار دیگر این طعم را تجربه کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , چهره‌های سرشناس

 اخبار فرهنگی - برترین ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------