اینستالوژی رامبد جوان



اخبار فرهنگی - جوان و جوانی از جنس رامبودانه!
اینستالوژی رامبد جوان

رامبد در صفحه عمومی خود فقط دو نفر را فالو کرده، یکی علیرضا خمسه و دیگری حساب خصوصی خودش به آدرس @javanrambod که اجازه دسترسی عمومی به آن داده نشده است.

مرور اجمالی
آدرس: rambodjavan1
دنبال کننده ها: +64,200
دنبال رونده: 1
تصاویر ارسالی: 235
کسب لایک: 3,700 میانگین پست های اخیر
کامنت های دریافتی: 209 میانگین پست های اخیر
نتایج جستجوی «اسم + اینستاگرام» در گوگل: حدود 19,700 صفحه
کامنت تصادفی: موی فرفری بهتون میاد!

اخبار,اخبار فرهنگی , رامبد جوان


رامبد در صفحه عمومی خود فقط یک نفر را فالو کرده و آن هم حساب خصوصی خودش به آدرس @javanrambod است که اجازه دسترسی عمومی به آن داده نشده است. در صفحه خصوصی رامبد ماجرا عوض شده است و او 70 نفر را دنبال می کند و در مقابل 50 نفر این صفحه با 10 عکس را فالو کرده اند.

برگردیم به صفحه اصلی و عمومی رامبد؛ رنگ و لعاب از سر و روی صفحه اینستاگرام او که همچنان جوان است، می بارد. رنگ های قرمز، زرد و سبز در قاب های روشن عکس هایش جلوه گری می کنند.

رامبد در این صفحه معمولا خندان و همیشه جوان است. او همانطور که فقط حساب علیرضا خمسه را در صفحه عمومی خود دنبال می کند، علاقه اش به این پیشکسوت طنز و کمدی را هم پنهان نکرده و هر از گاهی عکسی از او منتشر می کند. این روزها رامبد شدیدا «شیفته» خمسه شده است، برنامه خندوانه با حضور خمسه هم که به یاد داریم چطور گرفت و ماندگار شد.

از جوانی های رامبد علاقه او به کاریکاتور در این صفحه است، حالا این کاریکاتور می تواند حتی کاریکاتوری از خودش باشد که در اینستاگرام منتشر می کند.

رامبد 43 ساله که بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون است. در صفحه اش فقط یک بار یادی از خانه سبز کرده اما بیشتر عکس هایش «خندوانه ای» است و جدیدا هم رنگ و بوی «خانه مروارید» که وارد بازار شده به خود گرفته است، ضمنا در این سریال هم همبازی خمسه است.

عکس های رامبد از هفت ماه پیش که اینستاگرامش را فعال کرده، حرفه ای تر و با کیفیت تر شده و به قاب، رنگ و رزولوشن آن توجه بیشتری دارد.

حرف آخر اینکه در دنیای آه و ناله و نفرین ها، صفحه جوان و خنده هایش «غنیمت» اینستابازهاست!
اخبار فرهنگی - روزنامه هفت صبح

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------