چهره هایی که در تعطیلات کریسمس ازدواج کردند + (عکس)



اخبار فرهنگی - چهره هایی که در تعطیلات کریسمس ازدواج کردند

همه تعطیلات کریسمس را دوست دارند، اما برای این ستاره ها این وقت از سال اهمیت ویژه ای دارد، زیرا زمانی است که ازدواج کرده اند. اکنون نگاهی خواهیم داشت به ستارگانی که در تعطیلات سال نو به خانه بخت رفته اند.

با ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت شروع می کنیم. آنها در سال 1995 زمانی که قرار بود جادا نقش مقابل ویل را در فیلم « The Fresh Prince of Bel Air » بازی کند با هم آشنا شدند. او به خاطر کوتاهی قدش نتوانست نقش را بگیرد، اما این آشنایی سرآغاز عشقی بود که در 31 دسامبر 1997 به ازدواج این دو انجامید.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تعطیلات کریسمس

 
 دو سال بعد از آشنایی در صحنه فیلم برداری موزیک ویدیوی «فقط تو»، کاترین هیگل، ستاره فیلم آناتومی گری، و جاش کلی در 23 دسامبر 2007 در هوایی برفی با هم ازدواج کردند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تعطیلات کریسمس


بعد از آغاز یک رابطه عاشقانه در پشت صحنه فیلم « روزهای توفانی» در سال 1989، تام کروز و نیکول کیدمن در کریسمس سال 1990 بطور مخفیانه در ملکی که به ارزش 2 میلیون دلار اجاره شده بود ازدواج کردند. هرچند این ازدواج پایان خوشی نداشت و ده سال بعد به طلاق انجامید.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تعطیلات کریسمس

 
مدونا در 22 دسامبر 2000 در حالی با گای ریچی، کارگردان، ازدواج کرد که نوزادشان را در آغوش داشتند. اما تنها حدود هشت سال بعد این ازدواج نیز پایان یافت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تعطیلات کریسمس

 
کمتر از یک سال پس از جدایی از جاش چارلز، ستاره فیلم «همسرخوب»، جنیفر کانلی با پائول بتانی، دوست و همبازی خود در فیلم «ذهن زیبا»، در روز سال نو 1998 ازدواج کرد.آنها با لباس های سیاه و با حضور تنها 14 تن از دوستان و اعضای خانواده به عقد یکدیگر در آمدند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تعطیلات کریسمس

 
14 سال پس از پایان دادن به ازدواج اول خود در تعطیلات سال نو (1998) با رابت مات ، شانیا تواین فهمید که همسرش با دوست صمیمی و کارمند او ماری آن تیه باد رابطه ای غیر مشروع دارد. شانیا از او جدا شد و در بازی سرنوشت با فردریک تیه باد، همسر ماری آن و مدیر شرکت نستله، در روز اول ژانویه 2011 زندگی جدیدی را آغاز کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تعطیلات کریسمس


بیل گیتس پایه گذار شرکت مایکروسافت و ملیندا فرنچ کارمند سابق مایکروسافت در 1 ژانویه 1994 ازدواج کردند. بیل تمامی اتاق های هتل و همه هلیکوپتر های جزیره ای که در آن ازدواج کردند را به ارزش یک میلیون دلار اجاره کرد تا حریم خصوصی آنها در این روز بزرگ حفظ شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تعطیلات کریسمس


میراندا اوتو، هنرپیشه فیلم « ارباب حلقه ها»، در عید سال 2002 با پیتر اوبرایان، هنرپیشه استرالیایی،در یک روز بارانی در مراسمی 90 دقیقه ای ازدواج کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تعطیلات کریسمس

 
وودی هرلسون،زمانی که مشغول بازی در فیم های خارق العاده ای مثل عطش مبارزه (The Hunger Games  ) نیست، دوست دارد وقتش را در جزایر هاوایی بگذراند، همان جایی که پس از یک رابطه 20  ساله با دوست دخترش لارا لوئی، در مراسمی که سه دختر آنها نیز حضور داشتند ازدواج کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تعطیلات کریسمس

 اخبار فرهنگی - برترین ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------