آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

اتفاق عجیب در تلویزیون !!!



اخبار,اخبار فرهنگی ,محسن کیایی

 

اخبار فرهنگی - اتفاق عجیب در تلویزیون !!!

محسن کیایی گفت:«از آنجا که براتعلی در مجموعه «پرده نشین» کاراکتری است که دچار شک و تردیدهایی شده و بین دنیا و آخرتش سرگردان مانده،حساسیت زیادی دارد.چنین اتفاقی مانند راه رفتن روی خطوط قرمز است.»

محسن کیایی در مورد نقش براتعلی در مجموعه «پرده نشین» و چگونگی پذیرش آن توضیح داد: «در ابتدا نقش دیگری برای من در نظر گرفته شده بود، اما من شخصیت براتعلی را خیلی دوست داشتم و از آقای شعیبی خواستم که نقش براتعلی را به من بدهد. ایشان هم اطمینان کردند و من تشکر می‌کنم از این اعتماد و اینکه پذیرفتند که نقش براتعلی را به من بدهند.»

وی ادامه داد: «ایفای نقش براتعلی کار سختی بود، زیرا حساسیت‌های زیادی بر دوش او بود. براتعلی طلبه‌ای است که عاشق می‌شود و بین دنیا و آخرتش بلاتکلیف مانده است که نمی‌داند کدامیک را انتخاب کند و دچار شک می‌شود. این شک اتفاق عجیبی در تلویزیون ما بود که پیش از این مشابه آن رخ نداده بود. همه این مسائل باعث می‌شد که این براتعلی کاراکتر حساسی باشد که روی خطوط قرمز حرکت می‌کند و به خاطر همین موارد ایفای این نقش خیلی سخت بود.»

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,محسن کیایی

 
وی اذعان داشت: «من تنها کاری که کردم این بود که سعی کردم خود کاراکتر را بازی کنم، واقعی باشد و مردم او را دوست داشته باشند و نزدیک باشد به سلیقه مردم و بتوانند با آن ارتباط برقرار کند. من به شخصه اعتقاد دارم کاراکتر باید به دل مردم بنشیند. وقتی که نشست اتفاق درستی افتاده است. امیدوارم که این اتفاق افتاده باشد که البته خدا را شکر تا به حال هم بازخوردهای بدی دریافت نکرده‌ام.»

بازیگر نقش براتعلی درباره دلیل برقراری ارتباط خوب میان مخاطبان با مجموعه «پرده نشین» عنوان کرد: «ارتباط خوبی که به نظر می‌آید میان مخاطبان با مجموعه «پرده نشین» به وجود آمده، چند دلیل دارد. اول اینکه گروه تمام تلاششان را کرده‌اند که یک کار باکیفیت ارائه دهند و به شعور مخاطب توهین نمی‌کنند. دوم اینکه «پرده نشین» دارای یک قصه‌ای است که دارد روایت می‌شود، قصه‌ای که کیفیت بالایی دارد، چه از نظر کارگردانی، چه از نظر بازی بازیگران و چه از نظر فضاسازی کار.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,محسن کیایی


در این مجموعه تلاش شده که همه چیز کیفیت بالایی داشته باشد. برای ساخت آن زمان کافی گذاشته شده، زحمت کشیده شده و وقتی این اتفاق می‌افتد، مطمئنا تماشاگر ما می‌مفهمد و درک می‌کند که به شعورش توهین نشده و دارد یک کار خوب می‌بیند.خدا را شکر که ماحصل تمام این تلاش‌ها کار آبرومندی شده است.»

بازیگر فیلم خط ویژه در مورد ایفای نقش مشابه در گذشته بیان کرد: «پیش از این چنین نقشی را بازی نکرده بودم، اما به طور کلی من معتقدم پیدا کردن نقش کاراکتر در وجود خود آدم‌ها است. یعنی من تلاش می‌کنم براتعلی را در درون خود محسن کیایی پیدا کنم. زیرا فکر می‌کنم نقش‌هایی که ما بازی می‌کنیم زوایای ناشناخته‌ای از خود ما است.

مثلا نقش منوچهر در فیلم «خط ویژه» یک قسمتی از کاراکتر خود محسن کیایی بود که اگر محسن کیایی در آن شرایط قرار می‌گرفت، شاید این اعمال و رفتار را داشت یا اگر قرار بود طلبه شود، شاید مثل براتعلی می‌شد. من فکر می‌کنم یافتن کاراکتر در درون خودم مهم‌ترین کار است و امیدوارم که در مورد «پرده نشین» نیز این کار انجام شده باشد.»
اخبار فرهنگی - آنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------