پرطرفدارترین خواننده ها در شبکه های مجازی+تصاویر



اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده ها در شبکه های مجازی

 

اخبار فرهنگی - پرطرفدارترین خواننده ها در شبکه های مجازی+تصاویر

شبکه های اجتماعی این روزها یکی از مهم ترین ابزار های تبلیغاتی معرفی چهره هایی است که می توانند بدون واسطه با هوادارانشان ارتباط داشته باشند. اما این رسانه ها حالا خود محل رقابتی شده میان این چهره ها . در اینجا نگاهی داشته ایم به خواننده هایی که صفحاتشان در شبکه های مجازی بیشترین دنبال کننده را دارد.

فرزاد فرزین ؛ ‎ ‎ 1,179,000 طرفدار و دنبال کننده

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده ها در شبکه های مجازی


«فرزاد فرزین» خواننده مطرح موسیقی پاپ که به جز خوانندگی تجربه ترانه سرایی، آهنگسازی و بازیگری را نیز در کارنامه هنری خود ثبت نموده، بیشترین تعداد طرفدار و دنبال کننده را در میان خوانندگان رسمی موسیقی پاپ از آن خود کرده است. صفحه او در یکی از شبکه های مجازی از 5 سال پیش فعالیتش را آغاز کرده و جزو شلوغ ترین صفحات مجازی در بین کاربران ایرانی به شمار می رود.

در سال گذشته وی حدود 482 هزار طرفدار و دنبال کننده را از آن خود کرده بود که ناگهان این روند صعود شتابی خاصی گرفت و به رقم کنونی رسید.


بی شک فرزاد فرزین جزو موفق ترین و مطرح ترین خواننده های حال حاضر موسیقی پاپ ماست و طرفداران پرشماری نیز دارد؛ طرفدارانی که به سبب اجراهای زنده خوب فرزین به او لقب «شو من» داده اند.

احسان خواجه امیری؛ 1,021,000 طرفدار و دنبال کننده

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده ها در شبکه های مجازی

 
«احسان خواجه امیری» فرزند ایرج که آلبوم های موفقی چون «عاشقانه ها» و همکاری با چهره های سرشناسی همچون «روزبه بمانی» را در کارنامه خود دارد در مکان دوم این لیست قرار دارد.


خواجه امیری در سال گذشته با 682 هزار طرفدار و دنبال کننده در صدر این جدول قرار داشت. با اینحال او نیز از سال گذشته روند صعودی قابل توجهی داشته و حدود 400 هزار طرفدار و دنبال کننده به صفحه او افزوده شده است، روندی که شتابش تحسین برانگیز است!

گروه سون؛ 943,000 طرفدار و دنبال کننده
رتبه 3 جدول متعلق به گروه 3 نفره موسیقی یعنی «سون» است که «آرش قنادی»، «کیارش پوزشی» و «امیر قنادی» آن را تشکیل می دهند. این گروه در سال های اخیر با انتشار آلبوم «دوستت دارم» و تک آهنگ هایی در فضای اینترنت و نیز برگزاری کنسرت های متعدد در تهران و شهرستان ها جایگاه خوبی را در میان دوستداران موسیقی پاپ کسب کرده است.

«سونی ها» از 5 سال پیش به شبکه های اجتماعی پیوسته اند و فاصله بسیار کمی با نفر دوم این جدول دارند.


آنها در یک سال گذشته عملکرد خوبی در عرصه موسیقی داشته اند و روند رو به رشد تعداد لایک های این گروه در فضای مجازی همانند دو نفر پیشین پرشتاب بوده است.

محسن یگانه؛ 901,000 طرفدار و دنبال کننده
«محسن یگانه» خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ که اینک هوادارانش از او به عنوان نابغه یاد می کنند، نفر چهارم این لیست است. وی علاقه بسیار زیادی به عکاسی دارد و سعی می کند در هر شهری که به اجرای کنسرت می پردازد، عکسی به یادگار و به قول خودش به شکل خود پیکچرینگ از خود و طرفدارانش گرفته و در صفحات مجازی اش منتشر کند.
یگانه هر از چندگاهی به صفحه شخصی خود سر می زند و از طریق بخش نظرات با هوادارانش همکلام می شود و بعضا فضای شادی را هم در فرصت مکالمه با هوادارانش ایجاد می کند که همین موضوع باعث جذب علاقمندان موسیقی به وی می شود؛ گویی او هنوز هم «رگ خواب» مخاطبان موسیقی پاپ را دست دارد.


«محسن یگانه» از آن دسته از خوانندگانی است که بسیاری از مردم در رده های سنی مختلف با او ارتباط برقرار می کنند و این موضوع را می توان از مخاطبان کنسرت های او به راحتی فهمید اما اینکه آقای نابغه با این همه محبوبیت در رده چهارم این لیست است، جای تعجب دارد و گاهاً انتظار می رود با وجود اینکه بسیاری از عموم مردم ترانه های او را از بر هستند، وی در ابتدا و صدر این آمارها قرار داشته باشد.

محسن چاوشی؛ 853,000 طرفدار و دنبال کننده

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده ها در شبکه های مجازی

 
محسن چاوشی که از او به عنوان محبوب ترین خواننده موسیقی پاپ یاد می شود، یکی دیگر از افرادی است که شمار بسیاری از طرفدانش وی را در دنیای مجازی دنبال می کنند و در رده پنجم این لیست قرار دارد و با وجود اینکه وی تا به حال در هیچ صحنه ای نتوانسته با هواداران خود دیدار کند اما دوستدارانش جزو متعصب ترین طرفداران عرصه موسیقی به شمار می روند.


این نکته را می توان نقطه عطف فعالیت های وی دانست چرا که نشاندهنده هوش بالا و توانایی او در حفظ و افزایش تعداد طرفدارانش می باشد.


در سال گذشته آقای خاص موسیقی را 459 هزار نفر در یکی از شبکه های اجتماعی دنبال می کردند و امروز بیش از 850 هزار نفر مشتاق باخبر شدن از فعالیت های او هستند.


وی پس از تولد تنها پسرش نیز گاهی عکس هایی از او را در صفحه شخصی خود منتشر می کند.

سیروان، 741,000 طرفدار و دنبال کننده
«سیروان خسروی» نفر بعدی این لیست است؛ خواننده ای که در ماه های اخیر اجراهای موفقی در تهران و شهرستان های مختلف را تجربه کرده و بر روی استیج نمایش قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است.


خسروی در صفحه خود مسائل مختلفی را با مخاطبانش در میان می گذارد و در واقع از فرصت حضور در شبکه های اجتماعی برای گفتگو با هوادارانش کمال استفاده را می کند. لازم به ذکر است که در سال گذشته 527 هزار هوادار وی را در یکی از صفحات اجتماعی دنبال می کردند. اوبه تازگی نیز اپلیکشنی به نام خودش در اینترنت در دسترس عموم قرا رداده است.


اما چرا او که در سال گذشته در جایگاه بهتری در این عرصه قرار داشت، امروز در رده ششم این لیست قرارت گرفته است؟! در حالی که او روزانه مطالب و عکس هایی از خودش را منتشر می کند و در انتشار تک آهنگ و برگزاری کنسرت نیز فعال است.

حمید عسکری؛ 699,000 طرفدار و دنبال کننده
خواننده آلبوم های سه گانه «کما» و «خوشبختی» را نیز طرفداران بسیاری در یکی از صفحات مجازی دنبال می کنند. وی نفر هفتم این لیست است.


عسکری این روزها علاوه بر آماده سازی آلبوم جدیدش، در پروژه های سینمایی نیز به عنوان بازیگر حضور دارد.


وی نیز با وجود این آمار از جایگاه نسبتا خوبی برخوردار است و نسبت به سال گذته پیشرفت چشمگیری داشته است.


نقش انتشار خوب آلبوم خوب خوشبختی در این پیشرفت را نباید نادیده گرفت.

رضا صادقی؛ 645,000 طرفدار و دنبال کننده

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده ها در شبکه های مجازی

 
«رضا صادقی» نفر هشتم لیست ما است که در سال گذشته 274 هزار طرفدار اخبار وی را از طریق صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های مجازی دنبال می کردند. وی که چندی است صاحب دختری با نام «تیارا» شده؛ از طریق این صفحه عکس هایی مشترک با فرزندش را منتشر می کند.


طرفداران او نیز صفحه ای به نام «دولت عشق» را اداره می کنند که پایگاهی برای مشکی پوشان و دوستداران آقای مشکی پوش به شمار می رود.

زانیار؛ 542,000 طرفدار و دنبال کننده
«زانیار خسروی» برادر کوچکتر سیروان که زمستان 92 اولین اولینآلبوم رسمی خود را منتشر کرد، نفر نهم لیست است. صفحه وی در سال گذشته با 392 هزار طرفدار جزو شلوغ ترین صفحات مجازی به شمار می آمد اما امسال وی راه درازی برای پیمودن در این مسیر دارد. شاید او نیز باید به دنبال فکری بکر برای افزایش طرفدارانش در فضای مجازی باشد.


زانیار نیز همانند برادرش عکس ها و مطالبی از خودش را در این صفحات در اختیار دوستدارانش قرار می دهد و گاها ویدیوهایی کوتاه از اجراهایش را به اشتراک می گذارد.

بنیامین؛ 481,000 طرفدار و دنبال کننده

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پرطرفدارترین خواننده ها در شبکه های مجازی


خواننده قطه پرطرفدار «خاطره ها» که روزهای سختی را به خاطر از دست دادن همسرش و یکی از بهترین دوستان خود «نیما وارسته» پشت سر گذاشته است، در جایگاه دهم این لیست قرار دارد. وی عکس هایی از تنها دخترش به نام «بارانا» را در صفحه خود منتشر می کند که مورد توجه بسیاری از دوستداران موسیقی او قرار گرفته است.


ثبت لحظه های روزمره و به اشتراک گذاشتن آنها مقوله ای است که این روزها نه تنها بنیامین بلکه در میان دیگر همکاران او باب شده است و طرفداران آنان بدون شک از این موضوع خوشحالند و می توانند از لحظه به لحظه هنرمند محبوب خود باخبر شوند.

بابک جهانبخش؛ 128,000 طرفدار و دنبال کننده
«بابک جهانبخش» خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طرفدارانش لقب «سلطان احساس» را به او داده اند، در جایگاهی به دور از این رقابت قرار گرفته است به سبب اینکه پیش از این فن پیج قبلی او توسط اشخاصی هک شده و وی مجددا صفحه جدیدی را راه اندازی کرده است.


جهانبخش نیز همانند دیگر خوانندگان در این صفحه مطالبی را در حوزه کاری و زندگی شخصی اش منتشر می کند که از میان آنان می توان به اخبار و عکس های کنسرت هایش و ویدئوهای جالبش با پسرش «آرتا» اشاره کرد.


هواداران او در صفحات مجازی صفحه ها و گروه هایی را اداره می کنند که در آن نیز به حمایت از خواننده محبوب شان می پردازند.


به غیر از این اسامی، بسیاری دیگر از هنرمندان موسیقی ما صفحاتی در فیس بوک دارند که طبیعتا طرفدارانی نیز دارد و البته گاهی صحت آنها یا دست کم صحت بخشی از آنها محل سوال است. چهره هایی که از آنها نوشتیم ستاره هستند و طبیعتا طرفدار دارند اما در فضای مجازی فراوانند افرادی که من و شما اصلا نمی شناسیم شان اما افزون بر چند ده هزار نفر طرفدار دارند.
اخبار فرهنگی - موسیقی قرن 21

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------