رکورد پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2014 +تصاویر



اخبار,اخبار فرهنگی , پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2014

 

اخبار فرهنگی - رکورد پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2014 +تصاویر

فقدان فیلم‌های سینمایی جذاب و پرفروش در فصل تابستان و عناوین نه چندان پرطرفدار باعث شد تا سال 2014 بدترین سال سینمایی هالیوود از سال 2007 تا کنون باشد.

صنعت سینما به‌ویژه سینمای هالیوود یکی از بدترین سال‌های خود را در چند سال اخیر پشت سر گذاشت.

نبود فیلم‌های سینمایی جذاب و پرفروش در فصل تابستان و عناوین نه چندان پرطرفدار باعث شد تا سال 2014 بدترین سال سینمایی هالیوود از سال 2007 تا کنون باشد.

درآمد کل سینماها در سال 2014 معادل 10 میلیارد دلار بوده که در مقایسه با سال‌های گذشته کاهش زیادی داشته است.

فیلم‌های قهرمان محور و خانوادگی جزء ژانرهای موفق امسال بودند و استودویهای فیلم سازی نظیر Marvel توانستند بیشترین میزان بیننده را با چند عنوان فیلم در سالی که گذشت جذب کنند.

فیلم‌های محافظین کهکشان و نسخه جدید Hunger games از جمله فیلم‌هایی بودند که توانستند فروش قابل قبولی در سال گذشته داشته باشند.

در ادامه مطلب مروری خواهیم داشت بر پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2014.

فیلم لگو از کمپانی برادران وارنر
فروش: 468 میلیون دلار
بودجه: 60 میلیون دلار
فیلم لگو توانست فروش خوبی در هفته اول اکران خود داشته باشد. کیفیت ساخت بالا و استفاده از عناصر بصری آشنای قطعات بازی لگو در کنار موسیقی خوب و صداپیشگی هنرمندان معروف باعث شد تا فیلم لگو محبوبیت خوبی بین کودکان و بزرگ‌سالان داشته باشد. کمپانی برادران وارنر از هم اکنون سه قسمت دیگر به عنوان ادامه فیلم لگو در دستور کار دارند. با توجه به این موضوع که پیکسار امسال فیلم خاصی را اکران نکرده است، شانس برنده شدن بهترین انیمیشن اسکار برای فیلم لگو بالا است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2014

 
لاک‌پشت‌های نینجا از شرکت پارامونت
فروش: 477 میلیون دلار
بودجه: 125 میلیون دلار
با وجود اینکه لاک پشت‌های نینجا از نظر منتقدین امتیاز خوبی دریافت نکرد اما حس نوستالژی آن باعث شد تا بینندگان زیادی را به سینماها بکشاند. لاک‌پشت‌های نینجا یکی از موفق‌ترین‌های تابستان 2014 بود که توانست از نظر فروش در هفته اول محافظین کهکشان را پشت سر بگذارد. پارامونت قصد دارد قسمت دوم لاک‌پشت‌های نینجا را در سال 2016 اکران کند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2014


ریو 2 از کمپانی فاکس
فروش: 498 میلیون دلار
بودجه: 103 میلیون دلار
به گزارش بازارخبر، فیلم انیمیشن ریو 2 توانست توجهات زیادی را به خود در بهار 2014 جذب کند. با وجود اینکه در هفته اول فروش این فیلم تنها 39 میلیون دلار فروش داشت اما توانست به آرامی میزان فروش خود را بالا ببرد و به یکی از پرفروش‌ترین ها در سال 2014 تبدیل شود. کمپانی فاکس از صداپیشگان فیلم عصر یخبندان برای این فیلم استفاده کرده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2014


گودزیلا از کمپانی برادران وارنر
فروش: 525 میلیون دلار
بودجه: 160 میلیون دلار
فیلم گودزیلا نیز توانست با نام خود که برای بسیاری از افراد یادآور سری فیلم‌های محبوب این موجود عظیم‌الجثه است، فروش خوبی در هفته اول با رقم 90 میلیون دلار داشته باشد. بسیاری از افراد حضور بازیگرانی نظیر Bryan Cranston را دلیل فروش بالای فیلم گودزیلا از برادران وارنر می‌دانند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2014

 
چطور اژدهای خود را آموزش دهید 2 از کمپانی فاکس
فروش: 818 میلیون دلار
بودجه: 154 میلیون دلار
شرکت انیمیشن‌سازی DreamWorks زمان مناسبی را برای پخش قسمت دوم فیلم موفق چطور اژدهای خود را آموزش دهید 2010 انتخاب نکرد و نتوانست فروش خوبی در هفته اول داشته باشد. اما رفته‌رفته تعداد تماشاچیان این انیمیشن خوش‌ساخت افزایش پیدا کرد و به یکی از پرفروش‌های امسال تبدیل شد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2014

 
میان ستارگان از کمپانی پارامونت
فروش: 641 میلیون دلار
بودجه: 165 میلیون دلار
با وجود اینکه سروصدای زیادی قبل از اکران آخرین فیلم کریستوفر نولان ایجاد شده بود اما میان ستارگان نتوانست در هفته اول فروش چندان بالایی داشته باشد. با این وجود پخش این فیلم در فرمت IMAX با جلوه‌های بصری بالا توانست علاقه مندان بیشتری را در فصل پاییز به سینماها بکشاند و در نهایت فروش کلی خوبی داشته باشد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2014


اسپایدرمن شگفت انگیز 2 از کمپانی سونی
فروش: 709 میلیون دلار
بودجه: 200 میلیون دلار
بسیاری از طرفداران فیلم‌های قهرمان محور معتقدند سری جدی فیلم‌های اسپایدرمن به‌هیچ‌وجه موفقیت سری اول را ندارد. با این وجود قسمت دوم سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز توانست در نهایت با فروش کلی نزدیک به 700 میلیون دلار جزء پرفروش‌ترین ها در سال 2014 باشد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2014

 
مردان اکس: روزهای آینده درگذشته از کمپانی فاکس
فروش: 746 میلیون دلار
بودجه: 200 میلیون دلار
یکی از دلایل موفقیت سری فیلم‌های مردان اکس از ابتدا تا کنون حضور پرشمار بازیگران معروف و محبوب بوده است. آخرین قسمت از این فیلم‌های محبوب میز از این قاعده مستثنا نبوده و توانسته به همین ترتیب علاوه بر فروش خوب در هفته اول، فروش قابل قبولی در کل نیز داشته باشد. فاکس قرار است قسمت بعدی مردان اکس را در تابستان 2016 اکران کند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2014

 
محافظین کهکشان از کمپانی بونا ویستا
فروش: 772 میلیون دلار
بودجه: 170 میلیون دلار
استودیوهای شرکت مارول با تصمیم گیری در مورد اکران این فیلم بر اساس یک کمیک نه چندان محبوب ریسک بزرگی را پذیرفتند. اما نتیجه فروش کار بسیار خوب از آب درآمد. علاوه بر فروش قابل قبول محافظین کهکشان این فیلم از نظر منتقدین برای داشتن صحنه‌ای جذاب و عناصر جدی و کمدی در کنار یکدیگر نیز امتیاز خوبی دریافت کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2014

 
ترانسفورمرز: عصر انقراض از کمپانی پارامونت
فروش: بالای 1 میلیارد دلار
بودجه: 200 میلیون دلار
به گزارش بازارخبر، جالب است که پرفروش‌ترین فیلم سال 2014 کمترین امتیاز را از نظر منتقدین سینما دریافت کرده است. قسمت جدید سری فیلم‌های ترانسفورمرز توانست تنها در 2 هفته اول اکران به پرفروش‌ترین فیلم سال 2014 تبدیل شود. علاوه بر سینماهای آمریکا ترانسفورمرز: عصر انقراض از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینماهای چین در 2014 نیز بود.

اخبار,اخبار فرهنگی , پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2014

 اخبار فرهنگی - بازارخبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------