آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

اینستالوژی آزاده نامداری



اخبار فرهنگی - اینستالوژی آزاده نامداری

کاراکتر «دختر چادری امروزی» اولین مدلش مریم در سریال «در پناه تو» بود که در دهه 70 کلی سروصدا به پا کرد. لعیا زنگنه با مدل و ترکیب چادر و کیفی که به دوش داشت «تیپ» جدیدی خلق کرده بود که کلی از دختران جوان آن دوره سعی می کردند شبیه او شوند.

مرور اجمالی
    آدرس: azade_namdari
    دنبال کننده ها: 103k
    دنبال رونده: 98
    تصاویر ارسالی: 256
    کسب لایک میانگین پست های اخیر: 6.1
    کامنت های دریافتی میانگین پست های اخیر: 250
    نتایج جستجوی «اسم + اینستاگرام» در گوگل: 697,000 صفحه
    کامنت تصادفی: چقدر خانم فعالی هستی، آفرین

 

اخبار,اخبار فرهنگی , آزاده نامداری

 
تحلیل شهرت
کاراکتر «دختر چادری امروزی» اولین مدلش مریم در سریال «در پناه تو» بود که در دهه 70 کلی سروصدا به پا کرد. لعیا زنگنه با مدل و ترکیب چادر و کیفی که به دوش داشت «تیپ» جدیدی خلق کرده بود که کلی از دختران جوان آن دوره سعی می کردند شبیه او شوند.

بعد از آن، تا سال ها صدا و سیما نتوانست الگویی با «پوشش و تیپ» مذهبی برای دختران جوان معرفی کند تا اینکه در دهه 80 اقبال واحدی، آزاده نامداری را کمک کرد که از شبکه زاگرس کرمانشاه به شبکه تهران بیاید. وقتی نامداری به عنوان مجری بخش تازه ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کرد، دیگر کم کم به چهره ای شناخته شده با «تیپ دختر چادری امروزی» تبدیل شد.

تحلیل عکس ها
نامداری بیشتر از خودش در اینستاگرام عکس منتشر می کند. البته اهل سلفی بازی هم زیاد نیست. نامداری در اینستاگرامش اکثرا رسمی است و خیلی کمتر می شود که عکسی خانگی و بدون چادر در منزل منتشر کند. بیشتر با روسری هایی که معمولا رنگی و شاد است و به تیپ هایش تنوع می دهد.

یکی از ویژگی های اینستای نامداری، تعلقات خذبی او - البته غیر از پوشش چادرش - است. صفحه این مجری مشهور پر است از تصاویر گنبد و بارگاه امام رضا (ع)، مسجد جمکران و خانه خدا که به همراه هنرمندان سفر کرده است.

در صفحه نامداری تصاویری از کتاب های فح خون سید مرتضی آوینی، اصول فلسفه و روش رئالیسم علامه طباطبایی، رفتار درمانی شناختی و روانشناسی درد هم دیده می شود که یا آنها را خوانده یا گفته که می خواهد بخواند.

یکی از فرم های منحصر به فرد اینستای نامداری انتخاب آیاتی از قرآن است که ترجمه آن را در توضیح عکس های مختلف می نویسد. این عکس ها گاهی از دفترچه یادداشت اوست که ترجمه قرآن را در آن نوشته، گاهی هم به مفهومی مربوط به آن آیه است. مثلا وقتی عکسی از یک ساختمان چندین طبقه نیمه کاره منتشر کرده، می نویسد: «... متاع دنیا در پیش عالم آخرت اندک و ناچیز است... سوره مبارکه توبه... آیه 38... شب نوزدهم.»

«حاشیه» به خوشی ها و تلخی های زندگی چهره ها همیشه پیوند می خورد و در این بین ازدواج و جدایی او از فرزاد حسنی نیز از جنس حاشیه های تلخ زندگی نامداری بود که با انتشار عکسی از جلد مجله آهنگ زندگی از هوادارانش خواست به آن پایان دهند.

اخبار فرهنگی - روزنامه هفت صبح

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------