اینستالوژی ریما رامین فر



اخبار فرهنگی - عکس های مادرانه همای پایتخت
اینستالوژی ریما رامین فر

هنرپیشه ها معمولا با آخرین کاری که بازی کرده اند یا بهترین آنها در ذهن ها می مانند. حالا ریما رامین فر هردوگانه شده و نقش ماندگار او، هما (همسر نقی) در مجموعه سریال های «پایتخت» این ویژگی را داراست.

مرور اجمالی
    آدرس: rima.raminfar
    دنبال کننده ها: 17.4k
    دنبال رونده: 53
    تصاویر ارسالی: 123
    کسب لایک: 1.2 میانگین پست های اخیر
    کامنت های دریافتی میانگین پست های اخیر: 46
    نتایج جست و جوی «اسم + اینستاگرام» در گوگل: حدود 52000 صفحه
    کامنت تصادفی: با سلام خواستم بگم بازیتون فوق العاده ست من از همسرتون در تلویزیون شنیدم که شما واقعا شخصیتی به همون مهربونی دارید که تو پایتخت داشتید. دختر سه ساله من عاشق شماست همیشه تو بازی هاش میشه هما شوهرش هم میشه نقی

اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر ریما رامین فر

 
تحلیل شخصیت
هنرپیشه ها معمولا با آخرین کاری که بازی کرده اند یا بهترین آنها در ذهن ها می مانند. حالا ریما رامین فر هردوگانه شده و نقش ماندگار او، هما (همسر نقی) در مجموعه سریال های «پایتخت» این ویژگی را داراست. در این پنج ماهی که رامین فر صفحه اینستاگرامش را راه اندازی کرده است نشان داده که می خواهد در این محیط هم، همان «هما»ی پایتختب باشد، اصلا شاید «هما» شبیه همان «ریما» بوده است که خوب از آب درآمده است.

همای پایتخت، زنی ایرانی، آرام اما فعال و اجتماعی است که هم مادر است، هم دانشجو هم همسری همیشه در کنار خانه و خانواده.

تحلیل عکس
پیوند «ریما- هما» این شده است که در اینستای او هم می توان عکس هایی از تک پسر خانواده ریما، امیر جعفری یعنی «آئین» دید هم عکس هایی از دوقلوهای خانواده هما و نقی با حضور «سار و نیکا».

گویا در این صفحه سارا و نیکا خواهران آئین شده اند و با همان علاقه ای که عکس های آئین را منتشر می کند تصاویری از این دوقلو هم دیده می شود.

در صفحه رامین فر، عشق و علاقه او به همسر هنرمندش موج می زند و به هر بهانه ای که باشد در این صفحه می توانید تصاویری از امیر جعفری را هم ببینید.

از نگاه هنری هم، او زیاد اهل توجه به حاشیه های گرافیکی و بازی با تصاویر نیست، چیزی که برای او در این تصاویر مهم است حس و حالی است که اکثرا هم شاد با لبخندهای آرام اوست.

همین حس مادرانه و خانوادگی باعث شده که در این صفحه شاهد اظهارنظر و دعواهای سیاسی و اجتماعی نباشیم. البته به استثنای تک کارتونی که درباره گرانی «نان» منتشر کرده است که شاید آن هم برای این است که «نان» جایش سر سفره خانه است!

اخبار فرهنگی - روزنامه هفت صبح

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------