واکنش برادر مرتضی پاشایی به جوابیه رضارشیدپور



اخبار,اخبار فرهنگی , مرتضی پاشایی

 

تهیه مستندی درباره مرتضی پاشایی از سوی رضا رشیدپور با واکنش عمو و برادر پاشایی مواجه شده آن را غیرقانونی خوانده است.

اوایل هفته خبری منتشر شد مبنی براینکه رضا رشیدپور مجری سر‌شناس تلویزیون ایران مستندی با عنوان «سیب» تهیه و تولید کرده است که قرار است به همه جوانب، حواشی و اتفاقات زندگی زنده یاد «مرتضی پاشایی» بپردازد و ضمنا این مستند ۹۰ دقیقه‌ای قرار است طی روزهای آتی به صورت رایگان منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گیرد.

اما عموی مرتضی پاشایی در مصاحبه ای اعلام کرد که :«خانواده مرتضی اجازه ساخت فیلم مستند را صادر نکرده و هر گونه اقدامی دراین خصوص غیر قانونی است»


برای اطلاع از متن جوابیه رضا رشید پور به این مطلب مراجعه فرمایید
در ادامه برادر مرتضی پاشایی "مصطفی پاشایی" در صفحه شخصی اش عنوان کرد :

با سلام
متاسفانه مدتی است از گوشه و کنار اظهار نظرها و قضاوت هایی در خصوص برادر عزیزم مرتضی پاشایی و خانواده و اطرافیان و حتی دوستدارنش شنیده می شود . برخی از این صحبتها به حدی سخیف و راوی آنها حقیر هستند که دل هر شنونده و یا خواننده ای را به درد می آورد.

 

این اظهارات تا جایی پیش می رود که حتی حریم خصوصی فرد را زیر پا گذاشته و به طرز غیر محترمانه ای به خود اجازه هر گونه بی احترامی را می دهند. اما در اینجا روی سخن من با فردی است که مدعی شده مستندی در مورد این هنرمند ساخته و قصد انتشار آن را بصورت رایگان در بین هواداران را دارد براستی سوال اینجاست که چرا؟...آیا هیچ اسپانسر یا حامی مالی در پشت پرده این اثر وجود نداشته و ندارد ؟ پاسخ اینست كه از منابع موثقی مطلع شدیم كه از طرف ایشان مذاكراتی با شركت های بزرگی در خصوص فروش اثر تولیدی ایشان به مبالغ هنگفت به شركت های پخش صورت گرفته بود .

 

چرا اینگونه فرا فکنی می کنیم؟ چرا شخص مدعی ؛ هر زمان که به دنبال همراه کردن احساسات مردم با خود است به سراغ صفحه اجتماعی می آید و با مظلوم نمایی با نوشتن مطالب بدور از واقعیت دیگران را متهم به سوء استفاده مالی کرده و خود را انسانی پاک تینت و بی نیاز به مال دنیا معرفی کرده و با آبروی خانواده این هنرمند بازی می کند.آیا این در تعارض با هدفی که عنوان می کند نیست. آیا تولید و تکثیر و پخش فیلم با هزینه شخصی و بدون هیچ منفعت مالی از سوی ایشان پذیرفتنی است ؟اگر چنین است ایشان را به گذشته ای نه چندان دور خودشان رجوع می دهم كه منولوگ های پنج دقیقه ای تولید و در آن به مطرح کردن دغدغه های خود پرداخته و آن را از صفحه شخصی اش در تعداد محدودی منتشر می نمود. آیا آن موقع نمی توانست این دغدغه های اکثرا اجتماعی را تبدیل به مستندی تاثیر گذار کند.


حال آنکه خانواده هنرمند مرحوم اعلام نموده اند کلیه درآمد حاصله از فروش اثر صرف امور خیره خواهد شد و به این ترتیب خود و بینندگان این اثر را در امر خیر سهیم نموده اند . اقدامات دیگر خانواده هنرمند فقید مرتضی پاشایی موید این مطلب است كه میتوان به اهداء درآمد حاصله از آواهای پیشواز همراه اول به مبلغ یكصدوهشتاد هفت میلیون به مركز جامع سرطان اشاره نمود. آیا شما هدف والاتر و بالا تر از این را دنبال می کنید؟ براستی بیاییم یکبار برای همیشه دست از این شایعه سازیها و دخالتها در زندگی هنرمندان محبوبمان برداریم و اینقدر ساده دیگران را قضاوت نکنیم
اخبار فرهنگی - سیمرغ

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------