نیکی کریمی و اعتیاد به قرص های روان درمان گر



اخبار,اخبار فرهنگی , عکس های نیکی کریمی

 

نیکی کریمی می گوید: برای اینکه در فیلم روانی(داریوش فرهنگ) نقشم را رئالیستی‌تر ایفا کنم رفتم سراغ دکتر… قرص خوردم و تا مدتها درگیر این بودم که چه طوری این قرص را ترک کنم. آن زمان خیلی در بازیگری سخت می گرفتم. یعنی حتما شب قبل تمرین می کردم.

نیکی کریمی بازیگر و کارگردانی که با کمک عباس کیارستمی و البته با تکیه بر توان بازیگریش در چند جشنواره معتبر بین المللی به عنوان داور حضور داشته باشد چندی پیش در گفت وگو با یکی از روزنامه های صبح به مساله ای اشاره کرده است که این روزها متاسفانه گریبان جمعی از اهالی سینما را گرفته است.


کریمی که امسال با کارگردانی فیلم شیفت شب دوباره تلاش کرده است تا به حوزه فریبنده کارگردانی نزدیک شود در گفتگو با یک روزنامه صبح نکته جالبی را درباره مصرف نوعی قرص روان درمانگر حین بازی در فیلم روانی بیان کرده است.

بنابر این گزارش نیکی کریمی می گوید: در فیلم روانی دختری که نقش اش را ایفا می کردم دچار پنیک اتک(اختلال هراس) بود و من تا یک ماه برای آن فیلم، به خودم تلقین می کردم که دچار پنیک اتک هستم.

وی ادامه می دهد: حتی برای اینکه نقش را رئالیستی تر ایفا کنم رفتم سراغ دکتر و قرص خوردم. تا مدتها هم درگیر این بودم که چه طوری این قرص را ترک کنم. آن زمان خیلی در بازیگری سخت می گرفتم. یعنی حتما شب قبل تمرین می کردم.

این ماجرا پیش از این نیز سابقه داشته و در موارد خیلی شدیدتر حتی چند نفر از بازیگران مرد به خاطر اینکه نقش شخصیت معتاد را قابل باورتر اجرا کنند به دام مواد مخدر افتاده و هرگز از این دام رهایی نیافته اند.
اخبار فرهنگی - مشرق نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------