نامه آنجلینا جولی در رابطه با داعش!



اخبار,اخبار فرهنگی , آنجلینا جولی

 

«آنجلینا جولی» در نامه‌ای از جامعه بین المللی درخواست کرد تا از مردم عراق و سوریه حمایت شود.

«آنجلینا جولی» از جامعه‌ی بین المللی درخواست کرد تا به پناهندگان سوریه و عراق کمک کند.چندی پیش کارگردان «شکست ناپذیر» از کمپ‌های نزدیک شهر دهوک عراق بازدید کرد و از این تجربه‌ی خود در روزنامه‌ی نیویورک تایمز نوشت و خواستار کمک‌های بیشتری شد.
 
«جولی» در این نامه نوشته است: «سال‌هاست که به کمپ‌ها سر می‌زنم و هربار در چادر آن‌ها می‌نشینم و به حرف‌هایشان گوش می‌دهم. تمام تلاشم را می‌کنم که حمایتم را به آن‌ها نشان بدهم. چیزی بگویم که همبستگی و اتحادم را نشان بدهد و چند راهنمایی متفکرانه کرده باشم، اما در این سفر گنگ مانده بودم».

«آنجلینا جولی» که به خاطر اقدامات خیرخواهانه‌اش شناخته شده است، با مادری گریانی ملاقات کرد که می‌گفت داعش دخترش را ربوده و آرزو دارد حالا دخترش در کنارش باشد، حتی اگر شکنجه شده باشد.

اخبار,اخبار فرهنگی , آنجلینا جولی

 
«جولی» در ادامه‌ی نامه‌اش نوشته: «هیچ چیز شما را برای حقیقت این مقدار رنج و سختی انسان آماده نمی‌کند. رنج و سختی‌هایی که از عذاب و مرگ درد گرسنگی و کودکان آسیب دیده حکایت می‌کند».

«جولی» که یکی از فرستادگان ویژه‌ی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد به شمار می‌رود، در ادامه افزود: یاری بیشتر کشورهای هم مرز با سوریه برای کمک به پناهندگان لازم است.

وی گفت: کشورهای سراسر جهان باید خانه‌ی امنی را برای این مردم آسیب پذیر، مردمی که شکنجه دیده‌اند و به آن‌ها تجاوز شده، مهیا کنند.

«جولی» در پایان با خطاب قرار دادن جامعه بین المللی گفت: جامعه‌ی بین المللی باید راهی را برای ایجاد صلح بیابد. دفاع از ارزش‌ها در وطن‌مان، در روزنامه‌هایمان و در موسسات‌مان اصلا کافی نیست. باید از این مردم در کمپین‌های پناهنده‌ها در خاورمیانه دفاع کنیم و شهرها را از اشباح (گروه‌های داعشی) پاک کنیم.

اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------