کنسرت علی لهراسبی با حضور رضا رویگری



اخبار,اخبار فرهنگی ,علی لهراسبی

رویگری دلیل مشکلات جسمی‌اش را این‌گونه بیان کرد: پس از فیلم «شاهگوش» سکته کردم و صدا و قدرت حرکتم را از دست دادم.

مهمان ویژه کنسرت علی لهراسبی در اصفهان، رضا رویگری بود که به دلیل سکته، وضعیت جسمی‌ مناسبی نداشت.

به گزارش ایسنا، این خواننده شامگاه گذشته (چهارشنبه 22 بهمن ماه) در حالی بر روی صحنه سالن «نگین نقش جهان» رفت که این سالن مملو از جمعیت بود.

لهراسبی با تشکر از جمعیتی که برای برنامه او آمده بودند، گفت: کنسرت‌های اصفهان همیشه بهترین کنسرت‌های من می‌شود و اصلا نمی‌دانم چرا کنسرت‌ها در اصفهان خوب از آب در می‌آید؟ شاید مردم هنر دوستش چنین اتفاقی را رقم می‌زنند که همه خوانندگان دوست دارند، حتماً در اصفهان بارها و بارها اجرا داشته باشند.

انتقاد رویگری از ممنوع‌التصویر شدنش
مهمان ویژه برنامه نیز رضا رویگری بازیگر بود که به دلیل سکته، توانایی راه رفتن نداشت و دست چپش نیز قدرت تکان خوردن نداشت و به سختی بر روی صندلی سن قرار گرفت و دقایقی با مردم صحبت کرد.

رویگری دلیل مشکلات جسمی‌اش را این‌گونه بیان کرد: پس از فیلم «شاهگوش» سکته کردم و صدا و قدرت حرکتم را از دست دادم.

او از چهار سال ممنوع‌التصویر شدندش پس از سریال «مختارنامه» انتقاد کرد و افزود: شاید رسانه ملی می‌خواست این‌گونه هدیه‌ای برای بازی در مختارنامه به من داده باشد.

رویگری ادامه داد: من نمی‌دانم باید برای کدام مشکل گریه و برای کدام دعا کنم، در حال حاضر هم گرد و غبار اهواز و هم بی‌آبی زاینده‌رود نیازمند گریه و دعا هستند.

پاشایی حسی است که بی‌واسطه به مردم منتقل می‌شود
در ادامه با قرار گرفتن گروه14 پشت سازهای خود لهراسبی قطعه "شرشر بارون" را اجرا کرد، قطعه‌ای که از ساخته‌های زنده یاد مرتضی پاشایی بود و به همین دلیل لهراسبی از او با نام "حس بی‌واسطه" نام برد و گفت: پاشایی حسی است که بی‌واسطه به مردم منتقل می‌شود.

"اونی که مدعی بود عاشقته" نام قطعه دومی بود که لهراسبی برای اجرا در اصفهان در نظر گرفته بود و پس از اجرای این قطعه، امین قیاسی به تک‌نوازی پرداخت و دستانش را بر روی ساز تخصصی‌اش پرکاشن کوبید و هنرمندانه نواخت.

لهراسبی قطعه "هنوز عادت ندارم" را برای اجرای سوم انتخاب کرده بود. قطعه‌ای که سالن هماهنگ با لهراسبی آن را اجرا کردند. قطعه بعدی تیتراژ سریال "دلنوازان" بود، تیتراژی که مردم هم‌صدا با لهراسبی آن را خواندن.

" حرف‌های ناگفته"، " همه چیز آنجا است" نیز دو قطعه دیگری بود که لهراسبی اجرا کرد.

"هر شب" قطعه دیگری بود که علی لهراسبی برای بار دوم از مرتضی پاشایی نام برد و گفت: پاشایی هر شب را برای خود ساخته بود، اما آن را به من هدیه کرد. اگر تشییع جنازه مرتضی یکی از بزرگترین و عجیب‌ترین اتفاقات کشور شد به دلیل این بود که مرتضی قلب بزرگ و وسیعی داشت.

در ادامه لهراسبی قطعه "حس غریب" و "قلبم" را به صحنه برد و به درخواست مردم که اجرای "فاصله‌ها" را انتظار داشتند پاسخ داد و آخرین اجرای خود را به "فاصله‌ها" اختصاص داد.

آهنگی که تمام سالن یک‌صدا با لهراسبی خواندند و او را بارها مجبور به سکوت کردند تا شنونده باشد نه خواننده.

گروه موسیقی 14 به رهبری فربد یزدانفر (کیبورد و رهبر ارکستر) ،امین قیاسی (پرکاشن) مجید ترکاشوند (ساکسوفون)، سینا ذکایی (فلوت) ، امید بنکدار (گیتار باس) و آرش مقدم ( درامز )، علی لهراسبی را در این برنامه همراهی می‌کردند.
اخبار فرهنگی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------