مهدي يراحي با ماسک روي صحنه رفت! + عکس



اخبار,اخبار فرهنگی ,مهدي يراحي

مهدي يراحي خواننده موسيقي پاپ در پي آلودگي شديد شهر اهواز، طي حرکتي اعتراضي با ماسک روي صحنه رفت و براي همشهري‌هاي خود در شهر اهواز به اجراي برنامه پرداخت.

 اولين کنسرت «مهدي يراحي» در زادگاهش با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد. با وجود بحران جوي چند هفته اخير شهر اهواز و آلودگي بي سابقه هوا، مردم اين شهر در مدت زمان کوتاهي ابتدا بليت‌هاي شب اول و در ادامه شب دوم را که تمديد شده بود، را خريداري کردند.

 اما مهدي يراحي که اعتراضش را از وضع نامناسب شهر اهواز اعلام کرده بود، طي حرکتي اعتراضي با ماسک روي صحنه رفت و براي همشهريانش در شهر اهواز به اجراي برنامه پرداخت.

يراحي پيش‌تر در اين باره گفته بود: من جزو معدود هنرمنداني هستم که در جاهاي مختلف پيوسته از درد آب کارون و درد اهواز صحبت کرده ام، اما با اين همه در چندروز گذشته با ديدن وضعيت هوا واقعا درماندم و احساس کردم که چقدر تاکنون کم صحبت کرده ام؛ اين وضعيت واقعا فاجعه است، در شهر چشم ها جايي را نمي بيند و در خانه هم که نشسته ام حس مي کنم حلقم پر از خاک است. اوضاع خيلي وحشتناک است و اميدوارم مسئولين واقعا فکري به حال مردم اهواز بکنند، زيرا اين هوا چيز پنهاني نيست و کاملا مشخص است.

وي افزود: به نظر من صحبت درباره معضلات جدي مردم شهرم اهواز اصلا پيچيدگي نمي‌خواهد. مردم خوزستان مشکل نفس کشيدن دارند و اين مشکل را خيلي ساده مي‌توان بيان کرد. به نظر من الان ديگر مشکل بي​کاري و نبود مسکن اولويت نيست. ما الان فقط بايد کاري کنيم مردم زنده بمانند. نمي‌خواهم سياه‌نمايي کنم چراکه قطعا مسوولان در حال پيگيري هستند اما کافي نيست. ​وضعيت امروز خوزستان و اهواز به گونه‌اي است که بايد براي آن گروهي قوي و جدي انتخاب شود تا خيلي فوري به وضعيت آب و هوا رسيدگي شود.
اخبار فرهنگی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------