آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

محمود پاک نیت: با عشق ازدواج کردیم



ابهت را می توان در صدایش جستجو کرد، وقتی حرف می زند حس می کنی یک معلم مهربان و باسواد در حال درس دادن است.

 آن هم درس زندگی، حال گپ و گفت صمیمی ما تبدیل به یک مصاحبه متفاوت خانوادگی شد. گفتگوی ما را با «محمود پاک نیت » از گذشته تا به امروز در مورد عشق، سفر و بازیگری بخوانید و با ما همراه شوید.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,محمود پاک نیت

 
با عشق ازدواج کردیم
ازدواج با همسرم یکی از بهترین تصمیمات زندگی من است و بدون شک، من همه موفقیت هایم را مدیون مهوش هستم، نوع نگاه ایشان به زندگی، مدیریت شان در خانه و برخوردشان با من و بچه ها بی نظیر است و مطمنا اگر ایشان همسرم نبودند، من هیچ کدام از موفقیت های فعلی ام را نداشتم.

از روز اولی که در یک نمایش چشمم به ایشان افتاد، فهمیدم ایشان زن رویاهای من هستند و بدون هیچ درنگی پیشنهاد ازدواجم را مطرح کردم که خوشبختانه از ایشان هم پاسخ مثبت شنیدم.

من و همسرم خوش سفریم
به محض اینکه من و همسرم کارمان تمام می شود، چمدان مان را می بندیم و راهی سفر می شویم. امکان ندارد بنشینیم در خانه و وقت مان را به بطالت تمام کنیم.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,محمود پاک نیت

 
سفر رفتن به هر دوی ما انرژی زیادی را منتقل می کند، منتهی در سفر کردن آدم های سختگیری نیستیم و برای خودمان الکی هزینه نمی تراشیم بلکه سعی می کنیم لذت بردن را اصل قرار بدهیم، به همین خاطر اکثر سفرهای ما زیمنی است و به شهرها و روستاهایی سر می زنیم که تا به حال آنها را ندیدیم.

به نظرم فردی که اهل سفر کردن است، باید اول از همه شهر و روستاهای ایران بگردد و بعد به سفرهای خارج از کشور برود چون کشور ما از جاذبه های گردشگری و زیبایی، پر است.

نواه ام را از طریق اسکایپ می بینیم
هر دو پسرم ازدواج کردند. من و همسرم دوست داشتیم فرزندانمان زودتر سر و سامان بگیرند، به همین خاطر، موضوع ازدواج را خیلی زود در خانه مطرح کردیم و خوشبختانه هر دوی آنها هم موافقت کردند...

یکی از پسرهایم در شیراز به اتفاق همسرش زندگی می کند و از او یک نوه زیبا دارم. من و همسرم دلتنگی هایمان را از طریق اسکایپ برطرف می کنیم و نوه، پسر و عروس مان را می بینیم. تکنولوژی در این مورد حسابی به کار ما آمده است.

لذت بردن را از شیرازی ها باید یاد بگیریم
یکی از پررنگ ترین خصوصیات شیرازی ها آن است که از لحظه لحظه زندگی شان لذت می برند و به شدت خانواده دوست هستند و از هر فرصتی که برایشان پیش می آید، برای گردش و تفریح بهره می گیرند. آنها دوست دارند درآمدشان را صرف رفاه خود و خانواده شان بکنند و این صفت اخلاقی ارزشمندی به شمار می رود.

دستپختم حرف ندارد
به نظر من آشپزی عشاق می خواهد، یعنی آدم باید عاشق پختن باشد و آشپزی را دوست داشته باشد، وگرنه غذایی که می پزد مزه خوبی نخواهد داشت ولی زمانی که آشپزی را دوست دارد، همه چیز آن دقیق است و چون آن غذا با عشق و علاقه طبخ شده، مورد پسند کسانی که غذا را می خورند نیز خواهد بود.

کار خانه، مرد و زن ندارد
در جامعه مدرن امروزی، انجام دادن کار خانه مرد و زن ندارد و هر دوی آنها باید در کنار هم قرار بگیرند و در خانه به یکدیگر کمک کنند. وقتی زن و شوهر در تمام مسائل با هم مشارکت و همکاری داشته باشند، زندگی برایشان لذتبخش تر می شود.

دنبال نقش های متفاوت هستم
همیشه در بازیگری بدنبال ایفای نقش های متفاوت بودم، به همین خاطر سعی کردم به سراغ نقش هایی بروم که حرفی برای گفتن داشته باشد و کوتاهی یا بلندی آن نقش، برایم اهمیتی نداشته است و دوست داشتم با نقشم تاثیرگذار باشم. طی این مدت نقش های متفاوتی را بازی کردم که هر یک از این نقش ها برایم جذابیت های زیادی را دارد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,محمود پاک نیت

 
نقشم در «پرده نشین» کوتاه اماخ تاثیرگذار بود
در سریال «پرده نشین» ایفاکر یگ نقش کوتاه اما تاثیرگذار بودم. در ابتدا قرار بود در این سریال ایفاگر یک نقش بلند باشم اما همزمانی این سریال با فیلم دیگری مانع ازت حضو ردر این کار شد اما پس از مدتی که فیلمبرداری کار شروع شد دوباره با من تماس گرفتند که برایم نقش کوتاهی را در نظر گرفته اند، وقتی فیلمنامه این کار را خواندم به شدت از آن خوشم آمد و تصمیم گرفتم آن را بازی کنم چرا که این نقش به لحاظ سنی با من اختلاف داشت و کاراکتر لجباز و واقع بینی داشت.

این دو صفت با اینکه از هم متضاد بودند اما کنار هم قرار گرفتن آنها برایم بسیار جذاب بود. این مرد مانند هر پدر دیگری نسبت به سرنوشت دخترش حساس است و دوست دارد دخترش را به دست کسی بسپارد که تکلیفش با خودش مشخص است و آینده ای روشن دارد.
اخبار فرهنگی - مجله خانواده سبز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------