آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

لیلا اوتادی، سحر قریشی و امین حیایی در «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته»



فیلم سینمایی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی تا نیمه اسفند ماه آماده نمایش می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، با پایان فیلمبرداری، «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» این روزها مرحله تدوین و ساخت موسیقی را پشت سرمی‌گذارد.کاوه ایمانی آخرین مراحل تدوین را انجام می دهد و همزمان عماد توحیدی ساخت موسیقی را آغاز کرده است.

صداگذاری فیلم نیز بزودی آغاز می‌شود. طبق برنامه‌ریزی انجام شده مراحل فنی فیلم مهدی مظلومی تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد.

آخرین سکانس‌های «سه بيگانه در سرزمين ناشناخته» هفته گذشته در جزیره کيش فیلمبرداری شد. همچنین بخش‌هایی از این فیلم در کشور ارمنستان جلوی دوربین رفته است.

امين حيايي، محمدرضا شريفي نيا، مجيد صالحي، ليلا اوتادي، برزو ارجمند، سحر قريشي، حسين محب اهري، رابعه اسکويي، شيوا خسرو مهر، علي کاظمي، کيانوش گرامي و حميد لولايي بازيگران اصلي «سه بيگانه در سرزمين ناشناخته» هستند.

اين اولين فيلم بلند سينمايي مهدي مظلومي است که مضموني کمدي دارد. فيلم داستان سه مامور خارجي است که براي انجام عملياتي با يک نقشه دقيق و از پيش تعيين شده وارد ايران مي‌شوند، اما از لحظه ورود با موقعيت‌هاي ويژه‌اي روبرو مي‌شوند که برنامه‌هاي آن‌ها را به هم مي‌ريزد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر لیلا اوتادی

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر لیلا اوتادی

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر لیلا اوتادی

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر لیلا اوتادی

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر لیلا اوتادی

 اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------