آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

جورج کلونی و همسرش در رستوران گران‌قیمت ژاپنی+تصاویر



شنبه‌شب "کلونی" بازیگر 53 ساله هالیوودی به همراه همسر 37 ساله‌اش دست در دست همدیگر دیده شدند. آن دو برنامه کاری فشرده‌ای دارند و این از جمله معدود زمان‌هایی بوده که توانسته‌اند شبی رمانتیک را در رستوران ژاپنی گران‌قیمت "کاپو ماسا" بگذرانند.

روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" عکسی را از "جورج کلونی" بازیگر مشهور هالیوود و "امل" همسر لبنانی تبارش منتشر کرده که در حال رفتن به رستورانی گران قیمت هستند.

به گزارش خرداد، این روزنامه با اشاره به این موضوع که کسی فکر نمی کرد کلونی و همسرش که وکیلی لبنانی تبار است که در نیویورک به سر می برند می نویسد:"کسی فکر نمی‌کند آنان به این زودی‌ها نیویورک را ترک کنند. شنبه‌شب "کلونی" بازیگر 53 ساله هالیوودی به همراه همسر 37 ساله‌اش دست در دست همدیگر دیده شدند.

 

آن دو برنامه کاری فشرده‌ای دارند و این از جمله معدود زمان‌هایی بوده که توانسته‌اند شبی رمانتیک را در رستوران ژاپنی گران‌قیمت "کاپو ماسا" بگذرانند." دیلی میل در پایان این خبر اشاره کرده که همسر جورج کلونی فعال حقوق بشر و وکیل است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر جورج کلونی

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر جورج کلونی

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر جورج کلونی

 اخبار فرهنگی - خرداد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------