آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

قیمت بلیت سینما‌ها در سال ۹۴ شناور شد



اخبار,اخبار فرهنگی ,قیمت بلیت سینما

قیمت بلیت سینماهای ممتاز در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، روزهای نیمه بها ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و شنبه تا چهارشنبه ۶ هزار تومان تعیین شده است.

براساس مصوبه شورای صنفی نمایش قیمت بلیت سینما‌ها در سه گروه مدرن، ممتاز و درجه یک در سال ۹۴ در ایام هفته به‌صورت شناور و به سه قیمت مختلف فروخته می‌شود.
 
غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) در گفت‌و‌گو با ایلنا، با اشاره به جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز پیشنهاد افزایش قیمت بلیت سینما‌ها در سال ۹۴ مطرح شد که با اصلاحاتی این پیشنهاد مصوب و قرار شد از ابتدای سال ۹۴ اجرایی شود.
 
وی افزود: بر این اساس قیمت سینماهای مدرن شامل پردیس‌های سینمایی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۸ هزار تومان، روزهای نیمه بها ۴ هزار تومان و شنبه تا چهارشنبه ۷ هزار تومان تعیین شده است.
 
قیمت بلیت سینماهای ممتاز در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، روزهای نیمه بها ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و شنبه تا چهارشنبه ۶ هزار تومان تعیین شده است.
 
قیمت بلیت سینماهای درجه یک در روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، روزهای نیمه بها ۳ هزار تومان و شنبه تا چهارشنبه ۵ هزار تومان تعیین شده است.
 
وی درباره سایر مصوبات جلسه امروز شورا گفت: فیلم روباه از روز چهارشنبه ۲۷ اسفند در گروه سینما فرهنگ اکران می‌شود و بعداز پایان این فیلم سینما فرهنگ به گروه هنر و تجربه اختصاص پیدا می‌کند و سینما آزادی از گروه هنر و تجربه حذف می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه در جلسه امروز وضعیت فروش فیلم‌ها در سال ۹۳ بررسی شد؛ گفت: فروش فیلم‌ها در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ از ۶۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش فروش و مخاطب داشته است و ۵ مجموعه آزادی، کوروش، هویزه مشهد و پردیس ملت و زندگی بیشترین فروش را داشته‌اند.
 
فرجی درباره وضعیت آیین‌نامه شورای صنفی نمایش در سال ۹۴ گفت: بررسی این آیین‌نامه و جزییات آن باتوجه به اینکه انتخابات خانه سینما به تازگی برگزار شده و باید نمایندگان جدیدی در جلسه شرکت کنند؛ به سال ۹۴ موکول شد.


اخبار فرهنگی - ایلنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------