آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

اولیویا وایلد؛ بازیگری که هرگز گوشت نمی خورد



اخبار,اخبار فرهنگی ,اولیویا وایلد

اولیویا وایلد گیاهخوار و عضو جامعه گیاهخواران آمریکاست.

 اولیویا وایلد متولد ۱۰ مارس ۱۹۸۴ مدل و بازیگر آمریکایی ایرلندی تبار سینما و تلویزیون است.


اولیویا وایلد در روز دهم مارچ سال 1984 در شهر نیویورک در خانواده ای فرهنگی متولد شد. مادرش لسلی و پدرش اندرو، روزنامه نگارانی موفق و مشهور بودند که با دنیای هنر نیز بیگانه نبودند. پدرِ اولیویا از خانواده اشرافی اهل بریتانیا بود با اینحال اولویا در شهر واشینگتن آمریکا بزرگ شد و اولین نقش آفرینی حرفه ای خود را در سال 2003 در سریال « پوست » در نقش جیویل گلدمن آغاز کرد اما شهرت اولیویا به واسطه حضور در سریال « The O.C» به سراغ او آمد.

 

پس از حضور در سریال « The O.C »، اولیویا وایلد موفق شد در اولین نقش سینمایی خود در فیلم « دختر همسایه » حضور پیدا کند که روی هم رفته اثر موفقی نبود. با اینحال وایلد تمرکز خود را بر روی آثار سینمایی قرار داد و موفق شد در نقش های کوتاهی در فیلمهای شناخته شده تر از جمله « آلفا داگ » و «TRON: Legacy » ظاهر شود. روند پیشرفت وایلد در سینما به آرامی در حال طی شدن بود و وی توانست در آثار ارزشمندی از جمله « او / Her » حضور پیدا کند و همچنین در نقش اصلی فیلم مستقل « Drinking Buddies » حضور بیابد و به بازیگر مورد اعتماد فیلمسازان مبدل شود.


نخستین فعالیت او بازی در سریال او سی و سریال درام دانیال سیاه بود. او در سریال دکتر هاوس و فیلم علمی تخیلی ترون: میراث نیز ایفای نقش کرده است.


اولیویا وایلد تاکنون در فیلم های دختر همسایه، آلفا داگ، خوش و بشی با دیگر زنان، توریستاس و فیلم کابوی و بیگانگان بازی کرده است. این بازیگر گیاهخوار بوده و عضو جامعه گیاهخواران آمریکاست.


اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------