واکنش خمسه به حواشی سریال در حاشیه



اخبار,اخبار فرهنگی ,علیرضا خمسه

یک بازیگر سینما و تلویزیون‌، واکنش پزشکان به مجموعه در حاشیه‌ را اتفاقي دانست که سالهاست توسط اقشار مختلف در واکنش به فیلم‌ها تکرار می‌شود.

علیرضا خمسه که در مجموعه‌های طنز بسیاری از جمله مرد هزار چهره مدیری نیز حضور داشته گفت‌:« پیام من به پزشکان محترم این است که همه ما می دانیم هر جراحی درد و خونریزی داشته و خوشایند نیست اما در نهایت نتیجه کار خوشایند است و ما از پزشک برای جراحی و درمان تشکر می‌کنیم‌. بنابراین باید پذیریم که کار طنز جراحی رفتارهای اجتماعی است که ممکن است درد و سوزش داشته باشد ولی در پایان نتیجه آن لذت بخش است.»

بازیگر مجموعه های پایتخت سه ،دلاوران و مرد عوضی تاکید کرد‌: «سابقه رفتارهای اینچنینی به سال‌های خیلی دور و حتی قبل از انقلاب اسلامی در می‌آید به‌خاطر می‌آورم آقای بیضایی در مصاحبه‌ای گفته بودند ظاهرا ما فقط باید از فواحش و چاقوکش‌ها فیلم بسازیم چون تنها اقشاری هستند که سندیکا ندارند و اعتراض نمی‌کنند.»

گفتنی است حواشی این مجموعه تلویزیونی از زمان ساخت آن شروع شد. اعتراضاتی ازسوی وزارت بهداشت و شخص وزیر طرح و سیدحسن هاشمی(وزیر بهداشت) در دو نامه جداگانه این اعتراض را اعلام کرد‌. همچنین‌ جامعه پزشکان در تازه‌ترین حرکت اعتراضی خود این‌بار قصد برگزاری تجمع اعتراض‌آمیزی را دارد. جالب اینجاست که دعوت برای این تجمع ازسوی سازمان نظام پزشکی صورت گرفته و این نهاد به دنبال آن است که با دریافت مجوز قانونی، تجمع اعتراض‌آمیز خود را برگزار کند.

 

اخبار فرهنگی - آفتاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------