آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

یک بازیگر سینما: از ما با موبایل عکس می گیرند و با سواستفاده دردسر درست می کنند



اخبار,اخبار فرهنگی ,فلور نظری

یک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: برخی افراد با گوشی‌ موبایل از ما عکس‌هایی می‌گیرند و از آن سوء استفاده‌های مختلف می‌کنند و متاسفانه قانون متقنی هم برای برخورد با آن‌ها وجود ندارد.

فلور نظری در خصوص شهرت به عنوان یک دغدغه برای بازیگران گفت: من از ابتدا به فکر شهرت نبودم، حدود 6 سال تئاتر بازی کردم که نامم ناشناخته بود. بیزارم که مورد توجه قرار بگیرم و دوست دارم بهترین باشم.

او در خصوص روی آوردن برخی افراد به بازیگری با وجود دردسرهای موجود در آن عنوان کرد: برخی افراد به دلیل اینکه شناخت درستی از کاری که انتخاب کردند، ندارند، بدون اینکه بدانند کار بازیگری چه فلسفه و چه رویکردی دارد به سمتش می‌روند، بدون اینکه پشتکارش را داشته باشند و می‌خواهند ره صد ساله را یک شبه بروند.

نظری در خصوص بازگشت به گذشته و انتخاب مجدد بازیگری بیان کرد: دوست دارم به گذشته بازگردم ولی نه به خاطر بازیگری به خاطر وجود مادربزرگم ولی اگر زمان به گذشته بازگردد، بازهم بازیگری را انتخاب می‌کنم چون آگاهی همراهش بوده است.

او در خصوص دردسرهای شهرت گفت: شهرت دردسرهای خیلی زیادی دارد و در جامعه‌ی ما متاسفانه قوانین متقنی وجود ندارد که با کسانی که برای ما دردسر ایجاد می‌کنند، برخورد کنند. برخی افراد حتی با یک گوشی موبایل از ما سوء استفاده می‌کنند مثلا زمانی که در بعضی مکان‌ها مثل بهشت زهرا سر قبر عزیزانمان هستیم از ما عکس می‌گیرند و پخش می کنند و دردسر ایجاد می‌کنند.

 اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------