آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

جیمز باند به دستور سازمان ملل مین ها را خنثی می کند!



اخبار,اخبار فرهنگی ,جیمز باند

انتصاب بازیگر سرشناس نقش جیمز باند که به "مامور 007" معروف است، برای مدت سه سال و به مناسبت دهمین "روز بین‌المللی آگاهی درباره مین و اقدام علیه مین" انجام شده است.

"دنیل کرگ" بازیگر نقش جیمز باند از سوی دبیرکل سازمان ملل به عنوان اولین "حامی جهانی سازمان ملل در امحای مین و مواد انفجاری" منصوب شد.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بان کی مون،‌ دبیرکل سازمان ملل در مراسم کوتاهی که در مقر این سازمان برگزار شد از دنیل کرگ برای تعهد وی برای حمایت از چشم‌انداز سازمان ملل در راستای ایجاد جهانی عاری از تهدید مین‌های زمینی و مواد انفجاری باقیمانده از دوران جنگ قدردانی کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جیمز باند


بان کی مون گفت: من به همراه اهالی سینما، شاهد این هستیم که آقای کرگ به عنوان جیمز باند، بمب‌های ساعتی را که تنها چند ثانیه تا زمان انفجارشان باقی مانده خنثی می‌کند. من همچنین از این مساله که آقای کرگ می‌خواهد از قدرت بازیگری خود برای جلب توجه جهان به مساله حساس امحای مین و آگاهی از تبعات مین استفاده کند، بسیار خوشحال و هیجان زده‌ام.


دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد که انتصاب بازیگر سرشناس نقش جیمز باند که به "مامور 007" معروف است، برای مدت سه سال و به مناسبت دهمین "روز بین‌المللی آگاهی درباره مین و اقدام علیه مین" انجام شده است. بان کی مون ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های وی بتواند تلاش‌ها برای ایجاد جهانی عاری از مین را افزایش داده و حمایت سیاسی و مالی جلب کند.

 

اخبار فرهنگی - سیمرغ

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------