اكبر عبدی مقیم ترکیه شد؟!



اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر اكبر عبدي

روز گذشته خبرگزاري ها به نقل از خبرگزاري آناتولي تركيه، خبر دادند كه اكبر عبدي در گفت و گو با رسانه هاي اين كشور اعلام كرده است كه مي خواهد در تركيه مقيم شود.

به گزارش بانی فیلم، بر اساس اين خبر، بيماري ديابت و ناراحتي كليوي اكبر عبدي از ديگر دلايل تصميم وي براي اقامت دائم در تركيه بوده است.

توجه ویژه رسانه های ترکیه به اکبر عبدی
حضور اکبر عبدی در شهر بندری آلانیای ترکیه و احتمال اقامت در این شهر، در رسانه ها بازتاب یافته است. به گزارش ایرنا، رسانه های ترکیه روز دوشنبه گزارش دادند که عبدی با خرید خانه ای در آلانیا تصمیم گرفته در این شهر اقامت کند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد: عبدی که نقش اول را در بیش از 90 فیلم در ایران بازی کرده است گفته است در این شهر زندگی خواهد کرد.

شبکه خبری ان.تی.وی هم با انتشار خبر گزارش داد: عبدی هنرمندی است که 35 سال در سینمای ایران به عنوان مرد چهره های متفاوت مطرح بوده است.

عبدی 55 ساله گفته است که پروژه هایی در خصوص تهیه فیلم و سریال تلویزیونی در ترکیه داشته و در ماه‏ های آینده فیلم آذری مشهدی عباد را شروع خواهد کرد.

وی سال 1368 برای بازی در فیلم مادر ساخته علی حاتمی برنده سیمرغ بلورین نقش دوم مرد از هشتمین جشنواره فیلم فجر شد. عبدی همچنین برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی امین جشنواره بین المللی فجر برای نقش آفرینی در فیلم «خوابم می آد» ساخته رضا عطاران است .

اما اين تمام ماجرا نيست!
اكبر عبدي چندي پيش خانه اي را در شهر آلانياي تركيه خريد. او در حال حاضر هم در كشور تركيه است اما این اقامت کوتاه مدت عبدی به معنای تصمیم قطعی او برای ماندگاری در ترکیه نیست.

عبدی که قرار است برای اجرای چند برنامه به کانادا و آمریکا سفر کند در حال حاضر در انتظار آماده‌سازی مقدمات سفرش به این دو کشور است.

یکی از نزدیکان این بازیگر به خبرنگار ما گفت که هنگام اقامت عبدی در ترکیه تعدادی از شرکت‌های فیلمسازی برای همکاری با او اعلام آمادگی کرده‌اند.

 گفتنی است که اکبر عبدی پس از مهیا شدن سفرش به کانادا و آمریکا تعدادی برنامه به شکل «تاک شو» در شهرهاي مختلف این دو کشور اجرا خواهد کرد.

 

اخبار فرهنگی - بانی فیلم

 



از بازیگران بیشتر بدانید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------