برنامه "ماه عسل" کن فیکون می شود؟!



اخبار,اخبار فرهنگی , برنامه ماه عسل

مدیر شبکه سه سیما با اعلام تغییر در ساختار برنامه «ماه عسل» گفت: سریال «سرزمین کهن» یکی از سریالهای هفتگی شبکه سه در پاییز خواهد بود.

«سیدغلامرضا میرحسینی»  درباره برنامه «ماه عسل» در ماه رمضان امسال گفت: این برنامه تلویزیونی پرمخاطب امسال قطعا تغییراتی را نسبت به سالهای گذشته خواهد داشت.

**«ماه عسل» کن فیکون نمی شود
وی ادامه داد: البته باید تاکید کنم که این برنامه قطعا نسبت به سالهای گذشته تفاوت هایی دارد اما به این مفهوم نیست که کن فیکون شود. در این مدتی که ما در شبکه سه حضور داریم، در تلاشیم که برنامه های این شبکه در مسیر درست خود پیش روند و در حقیقت ساختار این برنامه عوض نمی شود.

مدیر شبکه سه سیما در پاسخ به این سوال که فضای برنامه ماه عسل شادتر خواهد شد؟ تصریح کرد: ما به مقوله شادتر شدن برنامه هم نگاه داریم و بی تفاوت نیستیم. در طی سالهای گذشته ماه عسل سنتی را گذاشته و آن این بوده که مخاطبین این فضا را از برنامه انتظار دارند.

وی افزود: تلاش ما این است که در سال جاری به سمت موضوع حرکت کنیم. موضوع محور باشیم و برنامه ماه عسل در راستای موضوع حرکت کرده و مهمانان را هم متناسب با موضوع به برنامه دعوت کند.

** فاز سوم «در حاشیه» با داستانی از سالمندان
میرحسینی در بخش دیگری از گفت و گو با فارس درباره سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری نیز گفت: فاز اول این سریال در 27 قسمت به پایان می رسد و فاز دوم با فاصله کمی تولید می شود.

وی ادامه داد: همان طور که قبلا هم اشاره شده، این سریال از ابتدا قرار بود در 90 قسمت تولید شود، حدود 30 قسمت ابتدایی این هفته به پایان می رسد و بعد ما 30 قسمت دوم را پس از ماه مبارک رمضان به روی آنتن خواهیم برد.

مدیر شبکه سه درباره تغییر در داستان و بردن آن به سمت و سوی سالمندان نیز توضیح داد: بله. این اتفاق در فاز سوم افتاده است. در حقیقت ما در فاز سوم همین شخصیت ها را می بینیم که سنشان بالا رفته و حالا در شرایط دیگری فضای طنز را رقم می زنند.

وی تاکید کرد: می توانم به مخاطبان این سریال قول دهم که در فازهای بعدی، شاهد اثری به مراتب شیرین تر از فاز اول خواهند بود.

وی درباره عدم حضور برخی از بازیگران در حاشیه که اسمشان در تیتراژ نوشته شده اما در سریال نیستند، نیز گفت: این بازیگران در فازهای بعدی قصه حضور دارند و این طور نیست که از قصه حذف شده باشند.

**پخش «سرزمین کهن» در شب های پاییز
مدیر شبکه سه سیما در ادامه، درباره زمان پخش سریال سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی نیز توضیح داد: حذفیات مورد نظر روی سریال انجام شده است و این سریال قطعا یکی از آثاری خواهد بود که در شب های پاییز از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

وی در پایان گفت: این سریال به صورت هفتگی به روی آنتن می رود و چون از زمان پخش قسمت های نخست آن مدت زمانی می گذرد، پخش آن از ابتدا صورت خواهد گرفت.

 

اخبار فرهنگی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------