آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

شخصیت‌های «در حاشیه» به زندان می‌روند؟



اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال در حاشیه

حاشیه‌ها در مورد سریال جنجالی مهران مدیری ادامه دارد. طبق اعلام رسانه‌ها، پنجشنبه این هفته آخرین قسمت «درحاشیه» روی آنتن می‌رود.

یکی از جنجالی‌ترین مجموعه‌های نمایشی ساخته شده در تلویزیون ایران، این روزها سرنوشت مبهمی پیدا کرده است.


«در حاشیه» سریال اخیر مهران مدیری با حاشیه‌ها و جنجال‌های زیادی آغاز شد. به محض رسانه‌ای شدن خبر ساخت سریالی درباره پزشکان از سوی مهران مدیری، ماجرای اعتراض و جنجال کلید خورد و به محض شروع نمایش فیلم اعتراضات گسترده‌ برخی از پزشکان به «در حاشیه» اوج گرفت.


حاشیه‌هایی که طبق اعلام رسانه‌ها، سرانجام کار پخش این سریال را به ابهام کشانده است. ظاهرا این پنج‌شنبه آخرین قسمت «در حاشیه» از تلویزیون پخش می‌شود. اتفاقی که خیلی‌ها آن را به توقیف این سریال در اثر اعتراضات پزشکان تعبیر می‌کنند.


اما مدیر شبکه سوم، از این ماجرا به گونه‌ای دیگری تعبیر می‌کند.


سیدغلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما با بیان اینکه مجموعه تلویزیونی «درحاشیه» از ابتدا برای سه بخش 30 قسمتی (مجموعاً90 قسمت) طراحی شده بود و براساس‌‌ همان طرح اولیه و البته با اندکی تغییرات انجام شد، تصریح کرد: همزمان با تولید قسمت‌های آغازین، تصمیم گرفته شد تا این مجموعه تلویزیونی در نوروز 94 و پس از ایام شهادت حضرت زهرا (س) پخش شود که این موضوع به فرایند تولید، شتاب و سرعت بیشتری داد.


وی با اشاره به اینکه مجموعه تلویزیونی «درحاشیه» با استقبال کم نظیر مخاطبان مواجه شده است، گفت: البته انتقادات و پیشنهادهایی هم دریافت کردیم که بابت این اظهار نظر‌ها از همه مخاطبان سپاسگزاری می‌کنیم.


میرحسینی افزود: به‌تدریج و پس از پخش 15 قسمت با توجه به شرایط ویژه تولید، روند فیلمنامه و تعداد زیاد هنرپیشگان تصمیم گرفته شد که این مجموعه در فاز اول با 27 قسمت به کار خود پایان دهد و پس از آن مجموعه «شمعدانی» به کارگردانی آقای سروش صحت از شبکه سه سیما پخش شود.


مدیر شبکه سه سیما با توضیح این مطلب که تولید فازدوم مجموعه «درحاشیه» پس از وقفه‌ای کوتاه آغاز می‌شود، گفت: از بین چند سوژه‌ای که مدنظر است، یک موضوع نهایی و انتخاب خواهد شد؛ البته شخصاً از بین سوژه‌های مطرح شده با موضوع حضور شخصیت‌های این سریال در زندان بیشتر موافقم و معتقدم که لوکیشن واحد و حضور آدم‌های مختلف از اقشار جامعه و ماجراهای متعدد این آدم‌ها، خودبه‌خود کشش و جذابیت تولید 30 قسمت را دارد.


وی اظهار امیدواری ‌کرد، فاز دوم مجموعه «درحاشیه» هم با کیفیت و مطلوبیت بیشتری تولید و تا درمعرض دید علاقه‌مندان به این سریال قرار گیرد.


اما این اتنها حاشیه‌های روزهای پایانی «در حاشیه» نیست. از صبح امروز یک صفحه منسوب به مهران مدیری در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش شدن است. صفحه‌ای که در آن مدیری، به صراحت این اتفاق را توقیف سریال نامیده است و آن را به دلیل فشار پزشکان و وکلا و عدم حمایت تماشاچیان دانسته است.

اخبار فرهنگی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------