آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

نقش چینی‌ها در «پایتخت 4» پررنگ‌تر می‌شود



اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال پایتخت 4

الهام غفوری گفت: 30 درصد تصویر‌برداری «پایتخت 4» در شیرگاه شمال به پایان رسید و تدوین این سریال به صورت همزمان انجام می‌شود.

الهام غفوری گفت: «30 درصد تصویر‌برداری سریال «پایتخت 4» به پایان رسید و تدوین همزمان آن درحال انجام شدن است.بازیگر جدیدی به ما اضافه نشده و گروه «پایتخت 4» در شیرگاه شمال مشغول تصویر‌برداری ادامه این مجموعه هستند.» در سری چهارم «پایتخت» نقش چینی‌ها پررنگ‌تر می‌شود و برخلاف چوچانگ، هان و چی برادران زن ارسطو برای کار به ایران می‌آیند.

بسیاری از مخاطبان «پایتخت» برای آماده شدن سری چهارم این سریال لحظه شماری می‌کنند. این سریال اوایل اردیبهشت ماه 94 کلید خورد و اکنون 30 درصد از تصویر‌برداری آن در شیرگاه شمال به پایان رسیده است. عوامل این سریال اکنون مشغول تصویربرداری قسمت‌های منزل ارسطو هستند.

همچنین چوچانگ همسر ارسطو تنها در 8 قسمتی که در چین به صورت مستند گونه ضبط شد حضور دارد و به ایران نمی‌آید، به همین دلیل در این سری سریال پایتخت شاهد پدر شدن ارسطو نخواهیم بود اما برادر زن‌های ارسطو هان و چی برای کار به ایران می‌آیند.

 

اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------