ماجرای جنیفر لوپز و انریکه در مراسم سانتوس



اخبار,اخبار فرهنگی , جنیفر لوپز

ماجرای رومئو سانتوس و انریکه ایگلسیاس در مراسم موزیک لاتین .

رومئو سانتوس و انریکه ایگلسیاس جوایز موزیک لاتین را جارو کردند، اما ممکن است جنیفر لوپز همه آنها را با شوی ویژه خود بدزد.

سانتوس، خواننده امریکایی که به عنوان "پادشاه بوشاتا" شناخته می شود، چهارشنبه شب 10 جایزه برد که از میان آنها می توان به جایزه هنرمند تک خوان سال اشاره کرد، این در حالی است که هنرمند اسپانیایی انریکه ایگلسیاس 9 جایزه برد که بهترین خواننده پاپ سال از این جایزه ها است. اما با این حال جایزه بهترین اجرای پر هیجان به لوپز رسید که "ادای احترام به سلنا" را اجرا کرده بود؛ ترانه ای که پیشتر توسط خواننده جوان مکزیکی که در سال 1995 کشته شد، اجرا شده بود.  


"جی بالوین"، هنرمند رگه تون، نیز توانست سه جایزه به دست آورد که شامل بهترین هنرمند سال می شود.

 

 

دیگر جوایز سانتوس برترین آلبوم لاتین سال و آلبوم گرمسیری با عنوان "فرمولا، نسخه 2"، است که هواداران استقبال شدیدی از آن نشان داده اند. مارک آنتونی نیز در تهیه ترانه و ویدئوی "یو تامبین" حضور داشته است.


وی می گوید: «من این فرصت را داشتم که کارم را با مردی که بسیار تحسینش می کنم، ضبط کنم. متشکرم که من به سایرین ترجیح داده شدم». او که کارش را با یک شوی سه ساعته شروع کرد، ادامه داد: «همچنین دوست دارم از دی جی ها که موسیقی ما تنظیم کردند را نیز تشکر کنم».   

ایگلسیاس نیز که از بزرگترین برندگان گرمی لاتین در نوامبر سال گذشته بود، از هوادارانش تشکر کرد، هوادارانی که به مدت 41 هفته او را در صدر جدول محبوب ها قرار دادند.
وی هنگام دریافت جایزه گفت: «من می خواهم از همه هوادارانم تشکر کنم. تشکر برای تمام حمایت های شان که طی این 19 سال از من دریغ نداشته اند. و همچنین از هنرمندانی که با من همکاری کرده اند». از جوایز اخیر او باید به بهترین آلبوم پاپ لاتین سال اشاره کرد.

آنتونی مراسم را به همراه " Gente de Zona "  و با کار "لا گُزادرا" شروع کرد که در آن رقصنده ها با لباس ها و پرچم های کشورهای حاضر در مراسم، به اجرا می پرداختند. در ادامه نیز کارهای دیگر توسط "خوانس" و "کارلوس سانتانا"، "کارلوس ویوز" و "دابی یانکی" اجرا شد که به اندازه اجرای لوپز خوب بود.

اخبار فرهنگی - سیمرغ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------