جدید ترین گفته های سوپر استار سينما در مورد دخترش



اخبار,اخبار فرهنگی ,مهناز افشار

مهناز افشار در جديدترين واكنشش نسبت به فرزندش نوشته اي را در ايسنتاگرام منتشر كرده است.

به گزارش ستاره ها، اين سوپر استار سينماي ايران نوشته: «سلام، من از آن دسته از عزيزان که پست اعتراض من بابت عکس منتشر شده را متاسفانه بد برداشت کردند ، عذر خواهي ميکنم ، براي همين پاک شد.


بدون شک منظور من به شما عزيزان نبود و اصل اعتراض من به ادامه انتشار اون عکسها در سايتها و صفحات بود با تيترهاي زرد ....


و بعد از ان متوجه شدم من اجازه ندارم که فرزند ٦ روزه خودم را وارد حواشي و صحبتهايي بکنم که حق اش نيست و قرار نيست درگير حواشي و کامنتهايي بشود که دور از انسانيت است ...و اجازه ندهم عده اي کودک من را بهانه حرفها و گفتارهاي شخصي خودشان بکنند ...عده اي هر از چندگاه دوباره شايعه و دروغ تکراري را شروع ميکنند مبني برخصوصي ترين مسئله و خط قرمز من که نه تنها صحت ندارد که بسيار هم زشت است .


( شرط ازدواج ) و درست نيست حال بد خودشان را در اين صفحه بياورند و حتي باعث ناراحتي و دلخوري ديگر مَردم در اينجا شوند ....و متاسفانه مجبور به بلاک اين أفراد شدم براي اولين بار و ترجيح ميدهم اينبار براي صحت ادعاي زشتشان مدرک و دليل کاملا مشخص بياورند .... اين صفحه مکان مناسبي براي اين اندازه دروغ و بد دلي نيست .... در آخر سکوت من در بعضي موارد دور شدن از حواشي زرد است و محافظت از خانواده ام ... که أولويت اول من هميشه خانواده ام بود و حالا همسر و فرزندم هم هستند ..


و در اخر از ان دسته از عزيزان که در اين سالها من را شناخته اند و سعي در حفظ احترام در اين صفحه دارند و با شايعه پخش کنندها برخورد درست و محترم ميکنند و براي حفظ احترام من و همه تلاش ميکنند ، هزاران بار ممنونم ..


خوبان هميشه ماندگارند ، شما هميشگي هستيد و من با شما خوبم ...


پي نوشت : من هم چون شما معتقدم موضوع اينقدر عجيب نيست ، يک کودک همچون ديگر کودکان ، پاک و بي گناه پا بر روي زمين گذاشته همين ....و من بعد از خداوند محافظش هستم در کنار همسرم که هميشه محافظ من بوده ....


اما اين حق را بدهيد ، که کامنتهاي دروغ و شخصي أفراد را بدون مدرک در اينجا پاک کنم ، انهم براي حفظ احترام همه.»

 

اخبار فرهنگی - ستاره ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------